Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag,

Ik heb voor het eerst een paprikaplant aangeschaft. Hij staat in de (koude) kas en doet het volgens mij heel goed. Ik heb de onderste bladeren eraf gehaald. 

De top van de plant zit vol met bladeren en bloemknoppen, die hopelijk paprika's gaan opleveren. De vraag is  (en ik sluit foto bij) of de kop/top van de plant niet te vol met bladeren zit en ik er misschien wat uit moet knippen om meer ruimte en licht te krijgen voor de bloemen.

Alvast bedankt voor de reactie!paprikaplant.thumb.jpg.bab7900d9390209cb954c93941531acd.jpg

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Een paprika plant vertakt zich op gegeven moment in 2 of 3 groeikoppen en dit gaat zo door.

Je mag besluiten om steeds de 2e of 3e groeipunt uit uit te knippen, het gevolg zal zijn dat de paprika's meer licht en ruimte krijgen om te groeien.

Veredelaar en kweker van groentezaden, advies ziektes en plagen in groentegewassen.

https://www.natuurlijk-vitaverda.nl/

• 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...