Jorieke123 Geplaatst: 3 september Share Geplaatst: 3 september Omdat we nog steeds wat moeten verbeteren aan de droogkast, zijn ze ook meteen gerookt 6 Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zonta Geplaatst: 9 september Share Geplaatst: 9 september Indrukwekkende oogst! Wat vonden jullie van de smaak? Ik vond het een combinatie van asperge smaak met paddestoel aroma (of omgekeerd). Zeker niet slecht, wel bijzonder. En sterkere smaak dan ik o.b.v. internet verwacht had. Ben ook wel benieuwd of drogen de smaak veranderd; heb je er al eentje op die manier geprobeerd Jorieke? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 19 september Share Geplaatst: 19 september Er kwam er ineens weer 1 op, maar die was ook alweer opgegeten door slakken(?). Ik zie er nog wel een klein knopje naast, hopelijk volgen er meer!! 1 Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 22 september Share Geplaatst: 22 september rotslakken Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
woldistel Geplaatst: 23 september Auteur Share Geplaatst: 23 september Hèhè, zijn ze eindelijk naar jou verhuisd 🤪 Hier dit jaar helemaal niks. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 25 september Share Geplaatst: 25 september Er komt nog het 1 en ander op, maar de slakken zijn er steeds snel bij. En dan dus vooral 's nachts, als de eenden er niet patrouilleren. Ik ben nu een paar keer met zaklamp en schaar slakken wezen doden, en nu bleef er zowaar wat voor ons over: 4 Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 30 september Share Geplaatst: 30 september Naast en in 1 van de 3 bakken groeit helaas een andere paddenstoel. Betekend dat, dat er geen bietenputzwam meer gaat komen omdat dat stuk met snippers nu bezet is? Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
woldistel Geplaatst: 2 oktober Auteur Share Geplaatst: 2 oktober Geen idee,maar in mijn bak is de Stropharia dit jaar niet meer verschenen en iets soortgelijks aan de jouwe wel in grote getale. Het zou kunnen dat de bak niet genoeg voeding meer heeft voor Stropharia en er dus een andere opruimer voor de restjes is. Complex spul, die paddenstoelen 🤔 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 13 november Share Geplaatst: 13 november Hee, ineens weer een best flinke zwam kunnen oogsten! Ik zag de snippers wat omhoog bollen en toen ik daar voorzichtig wat weghaalde zat er een mooie paddenstoel onder. Die leek niet echt lekker door de nieuwere laag snippers te komen. Misschien volgend jaar pas wat later weer nieuwe snippers toevoegen aan de bak...? Er zijn ook wat beesten die zitten te peuren in die plek met houtsnippers. Of dat nou merels zijn, of onze eigen eenden ofzo, dat weet ik niet. 3 Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.