jan_95 Geplaatst: 16 maart 2023 Geplaatst: 16 maart 2023 (aangepast) Ik ben van plan om aankomend weekend een moestuinbak te gaan maken en vullen. Dat heb ik inmiddels helemaal uitgedacht dus dat gaat geen probleem vormen. Wat ik wel moeilijk vind en ook nergens duidelijk kan vinden. Kan ik gewone potgrond gebruiken als grond in mijn moestuinbak? Ik zie op internet ook veel moestuin-mixen etc maar ik heb nog een groot aantal (ongeveer 15) zakken Fleurella potgrond liggen. Is dit aan te raden of wie kan mij op weg helpen welke grond ik nodig heb? Sorry als dit al te vaak is gevraagd 🤐 16 maart 2023 aangepast door jan_95 Quote
HerbalX Geplaatst: 16 maart 2023 Geplaatst: 16 maart 2023 Ik heb deze grond gebruikt voor een moestuinbak waarin ik aarbeien en frambozen had staan en ik heb hier goede ervaringen mee. Quote
Arja Geplaatst: 16 maart 2023 Geplaatst: 16 maart 2023 Als je al 15 zakken hebt liggen zou ik die sowieso gebruiken. Lijkt mij een prima basismateriaal. Quote
jan_95 Geplaatst: 16 maart 2023 Auteur Geplaatst: 16 maart 2023 Dankjulliewel! Dan ga ik met de zakken Fleurella aan de slag! 😁 Quote
Vastone Geplaatst: 17 maart 2023 Geplaatst: 17 maart 2023 Dat kan zeker met potgrond. Als je erg veel nodig hebt kan je ook de onderste laag met tuinaarde vullen en daarboven op een laag met potgrond/compost. Quote
donaldk Geplaatst: 17 maart 2023 Geplaatst: 17 maart 2023 In de winkel is het praktisch altijd dezelfde grond en verschild alleen de toegevoegde mest. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.