Jorg Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 Forum is geupdate en layout is nagekeken. Hopelijk lost dat de foto problemen op, zo niet hoor ik het graag. Zie je andere vreemde zaken, hoor ik het ook graag. Er loopt op dit moment nog wel een achtergrond proces, dus de reactiesnelheid van de server is tijdelijk wat verminderd. 6 Quote
woldistel Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 Hier lijkt het goed. Ik zie foto's en mijn reactieblok opent zich ook netjes met toetsenbord 👍 Quote
Arja Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 Lijkt tot nu toe weer prima te werken op smartphone. 👍 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 De foto's doen het niet meer 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Geplaatst: 10 maart 2023 Auteur Geplaatst: 10 maart 2023 Ik heb weer wat geprobeerd, voor nu zijn de foto's weer even terug... Quote
acpronk Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 Tapatalk staat nog steeds uit? Krijg sinds 3 dagen de melding netwerkfout. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
marcelru Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 (aangepast) Ziet er weer goed uit. Met een beetje geluk is mijn https-client probleem nu ook de wereld uit edit: lijkt inderdaad weer normaal te werken 👍 10 maart 2023 aangepast door marcelru Quote
Jorg Geplaatst: 11 maart 2023 Auteur Geplaatst: 11 maart 2023 15 uren geleden, acpronk zei: Tapatalk staat nog steeds uit? Krijg sinds 3 dagen de melding netwerkfout. Klopt, ik wil komende dagen even testen zonder plug-ins en wijzigingen aan de originele code. Als het zo goed blijft gaan zet ik taptatalk weer aan begin van de week Quote
speets Geplaatst: 23 april 2023 Geplaatst: 23 april 2023 Tot een aantal weken geleden kreeg ik altijd de meest recente post te zien als ik op de datum/uur klikte. Tegenwoordig (sinds 10-03?) kom ik bovenaan de eerste post van de eerste bladzijde terecht als ik niet ingelogd ben en moet ik een paar keer doorklikken/scrollen voordat ik ben waar ik zijn wil. Zou dat weer veranderd kunnen worden? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.