Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik krijg steeds maar 1 foto per dag geupload, geen probleem met grote formaten etc. maar hij geeft bij de bestandsnaam 01 als extra aan. Als ik deze weghaal staat er afbeelding met rood kruis in bericht. Hebben jullie nog tips ?

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Ja, ik zie het al.

De namen van je foto's zijn als volgt:

P221011_10.27_[01].jpg

Het probleem is de punt in je afbeeldingsnaam. Hierdoor denkt het systeem dat de naam al ophoud en ziet de naam eigenlijk als p22101110.27 ipv blabla.jpg (wat dus zou moeten om te werken).

Verander even de namen van je bestanden naar iets "normaals" als mijnfoto.jpg of P2210111.jpg en haal de gekke tekens: en vooral de punten! uit je bestandsnamen. Dan werkt alles goed is alles prima.

Groetjes,

Programmeur Frank

Als veel mensen er problemen mee hebben kan ik hem trouwens zo verbouwen dat hij ook om kan gaan met verschillende punten; maar aangezien bijna niemand dit doet lijkt het me onnodig.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

inderdaad, lijkt goed te gaan zo, zie topic kartontruc. Nu 2 fotos ge-renamed en verkleind.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Als ik meerdere foto's in een keer wil uploaden en dan wil plaatsen zet hij steeds dezelfde foto neer. Als ik het een voor een doe gebeurd dit niet...

Is niet echt een ramp hoor maar soms onhandig

Ik selecteer de foto's, zeg even 1,2,3, en nummer 4.

Dan gaat 'ie ze uppen en kan ik op dat dingetje drukken om ze in m'n bericht te plaatsen.

Als ik ze allemaal na elkaar indruk komen er minstens 3 dezelfde foto's te staan...ipv verschillende...

Lastig uitleggen, hoop dat je 'm snapt

Geplaatst:

Ja dat heb ik dus ook; kan maar 1 foto tegelijkertijd uploaden. .......dacht al dat t aan mij lag

Ook mis ik het overzichtje wat er voorheen was van wat ik vandaag heb geupload...of kijk ik niet goed...

Geplaatst:

img085654111330198826.JPGimg086592771330207566.JPGimg086733411330202730.JPGimg086851891330198543.JPG

Nu gaat het hier ook goed....gistere echt niet ....had ik 6x dezelfde foto bij zaad zaden info topic en heb ze allemaal 1 voor 1 ge upload.

Geplaatst:

Vreemd dat moeten we even in de gaten houden. Melden jullie het wanneer er weer problemen zijn?

Dat de foto's niet meer zichtbaar zijn in een upload gescheidenis heeft vooral te maken met de belasting van de server. Wel hebben we er voor gezorgd dat als je dezelfde foto nogmaals upload hij de reeds geuploade foto herkent. De foto komt dus niet dubbel op de server te staan. Ik ben het er overigens mee eens dat zo'n geschiedenis handig kan zijn dus wie weet kunnen we er in de toekomst nog eens naar kijken.

De komende maanden zal er nog wel gekeken worden naar het feit dat de afbeelding onderaan een bericht wordt geplaatst en niet op de plaats waar de cursor staat. Het klikken op voorbeeld en het behouden van het overzichtje van geuploade foto's zit helaas technisch wat lastiger in elkaar... Het is daarom aan te raden de foto's eerst je in bericht te zetten.

Meld dus vooral jullie opmerkingen er verbeteringen dan kunnen we er eens naar kijken.

Geplaatst:

Oke dus als ik het goed begrijp heb je:

1 15 foto's geupload (in 1x of 1 voor 1?).

2 Die fotos verschijnen als kleine foto'tjes aan de rechterkant (zo niet hoeveel dan wel, alleen de eerste ... foto's?)

3 Nadat je de foto's toe wilt voegen en bij elke foto klikt op {toevoegen aan bericht} hij bepaalde links dubbel plakt en andere helemaal niet?

Geplaatst:

Ik had hetzelfde....zag in de kleine fotootjes het goede staan, maar als ik ze 1 voor 1 toevoegde aan het bericht...kwam er toch een verkeerde (dubbel dus) in het bericht te staan.

Geplaatst:

Probeer hem even uit te leggen

* alle foto's in een keer geselecteerd

* hij gaat ze uploaden

* dan verschijnen ze een beetje rechts...met die balk 'plaatsen in bericht'

Dan klik ik ze allemaal aan en dan krijg je sommige dubbel, sommige 3 keer, sommige niet...

In die lijst zie ik overigens wel verschillende foto's...alleen hij plaatst ze dus niet allemaal maar zoals boven.

Snap je 'm nog?

Wat me ook opvalt:

Als je op 'toevoegen aan bericht' drukt en je drukt gelijk op enter dan herhaald hij de foto ook.

Behalve als je eerst met de muis geklikt hebt in het vak waat je je berichten typt.

Geplaatst:

Hihi gewoon internet explorer? Of bedoel je dat niet.

Nu maakt het niet zo heel veel uit hoor, doe ze gewoon een voor een en dan is er niks aan de hand

En het is vooral bij veeeeel foto's...misschien wel de manier om het een beetje te remmen

Enter probleem is ook geen ramp, gewoon niet op enter klikken

Is helemaal geen probleem eigenlijk maar 't viel op

Geplaatst:

Hier geen problemen met het uploaden van +10 foto's en niet werkende links. Browser: Google Chrome.

Alleen jammer dat de foto's elke keer onderaan het bericht komen te staan en je dus moet kopiëren plakken om ze goed te zetten.

Geplaatst:

Heb nog steeds dat foto upload probleem....meerdere foto's resulteren in dubbele in het bericht.....doe ze maar een voor een nu...zucht

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...