Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Pepers 2023


rorror

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, rorror zei:

@donaldk Nog niet aan toegekomen. Voor welke datum moest het opgestuurd worden? 

Afgelopen dinsdag buslichting was de bedoeling. Ik had en heb je ook nog gemailt. Afgelopen weekend en gisteren. Het heet Turbo, omdat het insturen en sorteren en snel terugsturen is. Met Sinterklaasavond aanwinst voor nieuwe seizoen weer terug. Voordat het drukke seizoen van opzij gelegde en verloren envelloppen weer aanbreekt.

 

Je hebt mijn email adres en misschien wel telefoonnummer en het instuuradres van het sorteerpunt (niet ik), dus bij vragen direct bij ons melden, a.u.b..

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, acpronk zei:


 

 


Uiterlijk de 28e (november) emoji33.png

 

Ja was verwarring over omdat er stond zaterdag 28. Maar alle deelnemers die hiervan niet via topic op de hoogte waren heb ik hierover zondag of maandag gemailt. En voor jou ook nog een PM via dit forum meen ik.

 

Sluiting selectieperiode was naar de vrijdagavond verschoven om mensen met baan meer tijd te geven voor afhandeling. Maar vooral ook de organisator. Doordat 5-12 dit jaar op dinsdag valt bleef er weinig ruimte over, want week-end ervoor niet beschikbaar voor sorteren, controleren  en versturen. Maar is er nog een bus die wat later geleegd word vandaag, of moet je alle zakjes nog vullen? En ja dat waren er best veel.

 

Ik ben makkelijk, maar ja ik hoef dan ook het werk niet te doen;-). En sorteren en controleren is best veel werk.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@acpronken daarover/daarna had je gepost in het topic, dus ik wist die heeft het gezien, dus zoals ik schreef AC's email adres hoef ik niet op te zoeken. Of via MTF forum DM te laten weten.

 

Komt vast goed.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@donaldk Mailtje van de site niet gehad. We zijn niet zo snel op moment, we zitten beide al heel de week met griep/koorts thuis . Als het geval is dat ik dan niet mee doe, het zijn zo. Zaden kunnen me wel toegestuud worden, als adres van andere erbij zit, krijgt zodra ik beter ben, iedereen wel een aparte envolop van mij toegestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 1-12-2023 om 15:50, rorror zei:

@donaldk Mailtje van de site niet gehad. We zijn niet zo snel op moment, we zitten beide al heel de week met griep/koorts thuis . Als het geval is dat ik dan niet mee doe, het zijn zo. Zaden kunnen me wel toegestuud worden, als adres van andere erbij zit, krijgt zodra ik beter ben, iedereen wel een aparte envolop van mij toegestuurd.

De organisator had uiteindelijk het zelfde probleem als @rorror. Op mijn aandringen hebben we er een goede week aangeplakt, dus minder Turbo, dan gepland, maar binnen voor de echte kerstdrukte, dus geen weken vertraagde of zelfs kwijtgeraakte envellopen of andere nare zaken, gewoon een extra dag onderweg. Mijn envellope was mede dankzij rorror lekker dik en heel netjes door de machines gekomen.

 

In 12 jaar is er nooit een envellope verloren gegaan. In tegenstelling tot bij rondstuurpakjes voorganger(s).

 

Hopelijk komt jouw envellope morgen binnen

 

Ook jij bedankt voor je deelname @rorror.

aangepast door donaldk

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9395da460323f466d4b78dc1d48344c0.jpg

Ik vind het zo bijzonder dat deze peper door blijft gaan. Ik had alles geplukt en een paar planten laten staan voor de kippen. Kijk dan toch naar deze Buena mulatta. Ik vind het erg indrukwekkend dat hij er nog zo bij staat half december.

Deze peper is nu aan het rijpen. Echt apart. De kippen eten de onderkant waar ze bij kunnen. De bovenste pepers zijn aan het rijpen nu. Te grappig gewoon.
Gisteren pepers geplukt die binnen groeien. Ik heb een paar verdroogde planten weggegooid. Het is vrij divers wat het goed doet en wat niet.

Ik heb nog een aantal pepers te drogen voor chilivlokken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...