Plotiemoos Geplaatst: 23 oktober 2022 Geplaatst: 23 oktober 2022 Ik heb Rawitzaadjes liggen voor de liefhebber. Rawit is thaise peper en behoorlijk scherp. Wie heeft interesse? Ik vraag 1 euro inclusief verzendkosten binnen Nederland. Quote
rorror Geplaatst: 23 oktober 2022 Geplaatst: 23 oktober 2022 Heb je een foto van hoe de plant met pepers er uit ziet? Is dit de soort waarvan de pepers omhoog goeien? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Plotiemoos Geplaatst: 26 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2022 @rorror veel pepers aan 1 plant. Ik vind ze heel mooi. Als je ze wilt be jij de laatste die nog kan bestellen. Ik ben niet al te vaak online. Er kan weer wat dagen overheen gaan voor ik hier ben. Quote
rorror Geplaatst: 26 oktober 2022 Geplaatst: 26 oktober 2022 Mooie plant! Is dit niet een tabasco? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.