Eva Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 waar heb je het gewapende spul gekocht? Quote
Erny Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 Kwam het laatst tegen bij vdWal, 3 soorten: http://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/zaaihulpmiddelen_kweekkasjesHeel ver naar beneden scrollen of zoeken op:Artikelnummer: 5129Artikelnummer: 5130Artikelnummer: 5131 Quote
Eva Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 hmm...best wel pittig van prijs dat spul! Quote
MartinH Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 waar heb je het gewapende spul gekocht? Dat heb ik via marktplaats gekocht. Van een handelaar die een partij over had. Voor een paar tientjes was ik klaar. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
Eva Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 sjips! daar kan ik nou écht sjacherijnig van worden! ik vis altijd achter het net... Quote
kwekertje Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Je haalt me de woorden uit mijn mond. De laatste tijd wil het ook niet meezitten. Ben al een tijd bezig een 2e hands muurkas te vinden maar telkens is er iemand die het voor mijn neus weg gaat kapen. Doe ik soms iets niet goed op die ad sites ? Quote
Eva Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 volgens mij moet je vastgeplakt zijn aan de computer om nét aan die koopjes te komen...of guus geluk heten Quote
divicento Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 een tip neem altijd contact op met een verkoper per mail of telefoon en plaats vooral een bod op marktplaats word veel geboden maar komen niet opdagen zo heb ik vaak dingen weg gekocht voor andermans neus Quote
Bit Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 we gaan wel erg off-topic geloof ik , maar een andere tip is, gewoon op tijd naar iets dergelijks te zoeken en niet op het moment dat echt iedereen opeens tomaten wil gaan zaaien. In het najaar zo'n kasje kopen / zoeken, ben je nog eens goedkoper uit ook.Tuinieren is vér vooruit denken. Quote
mijnspeeltuin Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Was laats bij Hornbach en die hadden zo'n klein kasje voor 17,50 Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans
Valerie Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Zijn mensen een jaar later nog steeds tevreden? Ik heb een lichte twijfel om deze te kopen en het is er weer bij de Lidl. Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
BonTon Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Het ding gaat maar een seizoen mee. Ik had er zelf een, het plastic was aan gort aan de bovenzijde waar het contact maakte met het frame door het schuren. Mijn buurman had er twee en die zijn total loss geblazen door de harde wind. Zou je de kas ergens beschermd (windvrij) kunnen zetten dan zal hij wel langer kunnen meegaan. Quote
Bit Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Bij mij heeft het ding het wel 1 vol seizoen uitgehouden. Nu ik een glazen kas heb, zet ik de Lidl kas niet meer op. Wie hem gratis wil komen halen ( zit 1 forse met duck- tape gerepareerde scheur in ) is welkom. Quote
kris1984 Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Ik zag hem ook staan in de folder. Ik wil hem ook wel graag hebben. Maar vind 50 euro dan wel veel geld als hij maar 1 seizoen mee gaat. iemand een tip voor een alternatief?? Quote
Katja1604 Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Ik heb zo'n kasje.Niet van de lidl, maar vergelijkbaar.Ik heb hem vorig jaar april gekregen en hij staat nog.Heeft alle stormen deze herfst/winter overleefd. Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 Hallo Katja, Heb jij daar de beschrijving nog van? Van het lidlkasje? Dan zou je mij heel erg helpen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.