Marlon Geplaatst: 9 juli 2022 Share Geplaatst: 9 juli 2022 Goedenavond, Ik ben Marjon groeneveld en ik heb al eerder gevraagd of er nog paardenmest nodig was , omdat het niet gehaald kon worden bleef ik met de mest zitten . Nu hebben we zelf een aanhanger gekocht en kunnen we de mest vervoeren. Mijn vraag is of er nog paardenmest nodig is want dan wordt het gebracht. Paarden worden ontwormt op basis van mestonderzoek en eten alleen hooi ...dus schoner kan niet! Met vriendelijke groeten Marjon Groeneveld 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
donaldk Geplaatst: 9 juli 2022 Share Geplaatst: 9 juli 2022 Ìs dit weidemest of stalmest?Vers of rijp? Heerhugowaard, is voor velen best ver dus hoeveel wil je verstoken om van je afval af te komen? En hoeveel (ton) moet je kwijt? Ik ga er van uit dat ik te ver weg zit. En ik heb nog maar enkele wormen in mijn bakje dus kan het ook niet verwerken. Succes. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.