sjoof Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Hallo allen! Interessant forum! Ik was al een tijdje op zoek naar een plekje waar we konden ervaringen uitwisselen over tuinieren. Veel leerzamer als een boek over "hoe kweek je aardappelen". In het begin zal ik een beetje bijlezen en proberen wat de draad op te pakken Als jonge tiener was al vaak bezig in de tuin. Groentjes kweken is mijn ding. Kippen houden vind ik ook fantastisch. Ik woon nu (33) in de stad (Antwerpen). Ik heb enkele jaren geleden een moestuintje aangelegd in de grote tuin van m'n pa, net buiten de stad. We zijn nu aan het sparen voor een uitbreiding van ons stulpje in het midden van de stad. Op het dak van het magazijn van onze winkel gaan we een soort koer / tuin aanleggen. Daar zal plaats zijn voor een kleine kippenren (3 kippen ofzo), een muurserre en een 4 tal grote moestuinbakken! Heerlijk, fantastisch, echt een droom! Maar nu eerst veel bijlezen en misschien zie je me nog ergens posten Sjoof In de foto zie je het begin van m'n huidig tuintje, 2 jaar geleden Quote
Jorg Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Welkom Sjoof.Een daktuin, klinkt gaaf Quote
Rantje Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Welkom! Leuke plannen! ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken en hoe het eruit gaat zien! Veel leesplezier hier Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Astrid Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Welkom en dat zijn hele mooie plannen, je maakt mij wel heel nieuwsgierig.Hoop op vele vele foto's Quote
Kruidje Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Welkom. Leuke plannen en leuke foto. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
sannie Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Welkom en veel leesplezier Leuk idee, dakterras! Quote
Bit Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 leuk. Welkom , en we wachten de nwe foto's af. Quote
Frank Houweling Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Welkom! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Helly Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Hallo Sjoof en welkom op dit forum. Quote Good things come in small packages
Simone Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Welkom Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
sjoof Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Geplaatst: 13 februari 2012 Dank je allemaal! Tegen dat onze plannen werkelijkheid worden zullen er zeker foto's verschijnen, maar het zit nog in de prille beginfase dus het kan nog wel een jaartje of 2 duren Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 februari 2012 Geplaatst: 13 februari 2012 Hallo Sjoof, welkom hier, en veel plezier! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.