Arja Geplaatst: 21 juni 2022 Share Geplaatst: 21 juni 2022 Een week geleden stak ik mijn vinger in de grond naast het loof van de Soester knol. Nog niks. Vandaag zag ik ineens... dat ie scheef groeide en er al een enorme knol aan zat. π Β Tip van Arja: check altijd aan meerdere kanten of er al een knol gevormd wordt. πππ Β Β 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 21 juni 2022 @Mellie, had ik jou nou zaadjes van de Soester knol gestuurd? Is dat nog wat geworden?Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 21 juni 2022 Share Geplaatst: 21 juni 2022 Heb je gestuurd. Ik heb heel veel slakkenvraat en rapen schijnen wel favoriet te zien. Ik heb er 2 nog over⦠geen idee of het nog wat gaat worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 21 juni 2022 Ben het met de slakken eens, die knollen zijn best lekker. Is het loof nog een beetje de moeite? Is er al een knolletje te bespeuren?Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 23 juni 2022 Share Geplaatst: 23 juni 2022 Het loof was wel de moeite, maar gisterenavond met water geven zag ik dat ze bijna weg zijn. Ik had een mini knolletje. Zinvol om nog een x te zaaien of is dat te laat @arja? En dan nu met een barrière van slakkenkorrels er omheen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 23 juni 2022 Auteur Share Geplaatst: 23 juni 2022 He jammer. Je kunt het proberen, ik heb begrepen dat akkerbouwers ze als nateelt telen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 23 juni 2022 Share Geplaatst: 23 juni 2022 He jammer. Je kunt het proberen, ik heb begrepen dat akkerbouwers ze als nateelt telen.Dit dus. Dit soort raapjes doet 't beter in het najaar. 1 Quote Men zegt wel: βJe bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?β Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.