DaveoB Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 Hoi - David hier. Ik ben nieuw met tuinieren en heb mijn tuin van 90 m2 sinds 19/1 van dit jaar. Gaat goed maar VEEL te leren - ik zou talloze vragen hebben in de komende weken/ maanden. Hoop van de kennis en ervaring van iedereen te kunnen benutten! Peace! 🙏😊 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 Welkom en geniet van dit forum 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
fre3ke Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 Veel plezier! Hier, en in je nieuwe tuin. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rorror Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 Welkom! Succes met je moestuin! 1 Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 Welkom ברוך הבא David, een mug (?) en Hebrewse naam. Veel moestuinplezier en ben benieuwd naar al je vragen. Shalom שָׁלוֹם 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DaveoB Geplaatst: 9 april 2022 Auteur Share Geplaatst: 9 april 2022 Dank jullie allen 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lsjr33 Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 Welkom! En veel plezier 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Karietje Geplaatst: 10 april 2022 Share Geplaatst: 10 april 2022 welkom! 1 Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan W Geplaatst: 11 april 2022 Share Geplaatst: 11 april 2022 Welkom David, veel tuinier plezier en ook op het forum! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 27 april 2022 Share Geplaatst: 27 april 2022 Welkom. 1 Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.