LisaBella Geplaatst: 11 maart 2022 Share Geplaatst: 11 maart 2022 Hallo! Ik moestuinier nu al een leuke 10 jaar, maar dan in potten in de achtertuin. Sinds kort heb ik de stap genomen: ik heb een lapje volkstuin gehuurd. 5.4 meter x 9.5 meter, prachtige grond, volle zon, klaar om te beginnen! Ik heb er zin in, en hoop op een mooie zomer. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 12 maart 2022 Share Geplaatst: 12 maart 2022 Succes met je nieuwe volkstuin! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 16 maart 2022 Share Geplaatst: 16 maart 2022 Welkom. Mooie schone tuin (maar nog wel erg kaal) om mee te beginnen. Veel plezier hier en op de tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 16 maart 2022 Share Geplaatst: 16 maart 2022 Welkom, je hebt alvast een mooi vroeg voorjaar te pakken om te beginnen in je tuin. Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
fre3ke Geplaatst: 17 maart 2022 Share Geplaatst: 17 maart 2022 Veel succes, en veel plezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LisaBella Geplaatst: 20 maart 2022 Auteur Share Geplaatst: 20 maart 2022 Dank allemaal! Ik heb ondertussen een moestuinplan gemaakt, paden gemaakt, een structuur voor klimbonen en andere klimplanten en -bloemen gemaakt, en de erwten en peulen plantjes die ik al een paar weken geleden had gezaaid ga ik morgen planten + wortels en spinazie zaaien. Het word komende week prachtig weer om aan de slag te gaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 21 maart 2022 Share Geplaatst: 21 maart 2022 Heel veel plezier! Wat superleuk zo’n start in je eigen volkstuin. Onbeschreven canvas. Leef je uit!Groene groetjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.