CarlaMR Geplaatst: 10 december 2021 Share Geplaatst: 10 december 2021 Goedendag, Dank voor het accepteren. Ik heb deze site gevonden naar aanleiding van het aftakelen van mijn hoogstam appelboom. Ik ben benieuwd of er iemand enig idee heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tobias Geplaatst: 10 december 2021 Share Geplaatst: 10 december 2021 Ik heb er niet echt verstand van, maar ook voor de kenners zal een foto de vraag een stuk makkelijker maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flup Geplaatst: 11 december 2021 Share Geplaatst: 11 december 2021 Zonder foto's is er weinig van te zeggen. En zonder wat meer informatie over de leeftijd, standplaats, soort en snoeiverleden is er helemaal weinig van te zeggen. Kortom, meer informatie graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.