Sin Fronteras Geplaatst: 2 december 2021 Share Geplaatst: 2 december 2021 Ik wil het nog een keertje proberen... Heeft er iemand wat knolletjes over? Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 1 februari 2022 Share Geplaatst: 1 februari 2022 Helaas… ik had ulluco in de tuin, maar geen idee wat ervan terecht is gekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
acpronk Geplaatst: 5 februari 2022 Share Geplaatst: 5 februari 2022 Ik had het pas bij de Tuinen van Weldadigheid gekocht, kun je ook proberen. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Sin Fronteras Geplaatst: 6 februari 2022 Auteur Share Geplaatst: 6 februari 2022 Inmiddels is mijn tuinplan overvol. Bedankt voor het meedenken! Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.