anke Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Hallo ik heb een vraag. Mijn hond heeft mij gister zien tuinieren en dacht dat kan ik ook wel. Ze heeft een stronk boerenkool voor me geoogst, wat op zich niet nodig was, want ik had het net gegeten. Nou kom ik er nergens achter of je boerenkool als struik zo kan invriezen of dat het voorbehandeld moet worden. Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen?alvast bedankt! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Je kunt de bladeren in een kussensloop of een grote plastic zak doen, en die dan in de vriezer. Zodra ze helemaal bevroren zijn, ram je ze kapot, en kan je de steeltjes er tussenuit halen. Dan heb je mooie fijne boerenkool die je zo kunt gebruiken. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jooze Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Wij wassen de bladeren wel van te voren en dan inderdaad in een plastic zak ik de vriezer. Succes. Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Jorieke123 Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Ah ja.. wel wassen ja Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jooze Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Haha je weet maar nooit Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Heylane Geplaatst: 1 februari 2012 Geplaatst: 1 februari 2012 Da's een handige Ik sta altijd te zwoegen om het eerst fijn te snijden en dan pas in te vriezen. maar eerst invriezen en dan kapot slaan is veel handiger Quote
Dennis29 Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Bedankt Jorieke! Is anders zo'n gedoe om het in kleine stukjes te snijden... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Ik had die tip juist weer van greetje11 op dit forum Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
anke Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Geplaatst: 4 februari 2012 Ah bedankt jonges, handige tips!!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.