Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ganzenvraagje


boerinnetje

Aanbevolen berichten

Geen idee hoe warm het in Hongarije is...

nou,het vriest hier snachts,maar overdag lijkt het wel lente,we hebben al twee weken lenteachtig weer,we zitten smiddags buiten in de zon,wat trouwens niet normaal is hier hoor,maar we genieten er wel van.overal zijn al lammetjes en geitjes geboren,dus heel gek was het niet. Maar ik zal nog even mijn geduld moeten oefenen.

Hongaarse groeten van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een x mischien van iemand broedmachine lenen of eieren bijleggen,

volgens mij is opvoeden van ganzenkuikens heel tof, al schijnen het dan wel heel brutale rakkers te worden,

maar ook heel aanhankelijk.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ganzeneieren zijn wel stukken lastiger om in de machine uit te broeden vond ik. Je moet ze tussendoor meerdere keren natmaken bijv. Ik weet niet meer waar ik de beschrijving vandaan had... Het was hier ook niet gelukt, maar dat kwam omdat de eieren die we hadden besteld, niet bevrucht bleken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is wat moeilijker om eenden en ganzen eieren via een broed machine uit te broeden ( maar het kan wel )

ganzen en eenden eieren moeten namelijk dagelijks gelucht worden .dit luchte moet je ook niet vergeten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

O tof dat je zelf broedmachine hebt,

Over broedmachine daar vindt ik altijd zo enorm verschil in zitten, je hebt spotgoedlope en hele dure, is ook beetje wennen/oefenen en juiste manier zoeken of truukjes ontdekken, maar internet staat vol met tips per vogelsoort.

En als je eieren toch niet eet dan kun je ook zoveel oefen als je wilt ermee.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...