Flox Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 Hai, Per ongeluk, en net op tijd, kwam ik op dit forum terecht. Heel fijn. Ik denk niet dat mijn tuin aan De Norm van een moestuin voldoet.. Ik heb in ieder geval veel plezier van in mijn tuin bezig zijn. Ik fourageer zo'n beetje in de drie noordelijke provincies. -Zijn er meer mensen uit dat gebied hier aanwezig? Permacultuur ben ik zo'n beetje mee bezig. Een wilde tuin noem ik mijn tuin. Appelboom, zwarte bes, jasmijn, vlier, sering, bosbessen rozebottelstruiken, Veel medicinale (on) kruiden. hop, topiamboer, smeerwortel, zeepkruid, 3 soorten munt, + melisse, berk, en nog veel meer. en een paar koolplantjes, spruiten, ook. En, slakken! Heel veel slakken! Ik ben, voel mij het gelukkigst, als ik wat kan prutsen in mijn tuin, tussen mijn plantjes. Zonder tuin is het leven grauw en grijs! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
acpronk Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 Welkom.Maar hoe bedoel je, net op tijd?Heb je trouwens een tuin of een vijver?De natuur is zoiets moois, het geeft veel rust in de hedendaagse stress.Ik zelf kom uit het westen, maar er zijn wel enkele forummers uit het noorden. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flup Geplaatst: 26 juli 2021 Share Geplaatst: 26 juli 2021 Is dat jouw tuin, of plant je er en der wat planten in het landschap? Wat dat betreft ben je dan inderdaad een vreemde eend in de bijt. Maakt niet uit, ik denk dat meer mensen dat wel doen. En zolang het de omgeving niet schaadt (exoten of invasieve planten planten / zaaien) en de eigenaar van het grondstuk heeft er geen problemen mee, zie ik er in ieder geval geen probleem in. Wat acpronk zegt over de natuur, klopt helemaal. Het is een rustpunt en zo zie ik mijn tuin ook. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rorror Geplaatst: 26 juli 2021 Share Geplaatst: 26 juli 2021 Op 25-7-2021 om 17:03, Flox zei: Zonder tuin is het leven grauw en grijs! Leuke grauw/grijze winterfoto 🤪. Heb je ook een foto van hoe je stukje grond er in de zomer bij staat? Welkom! 👋 Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 26 juli 2021 Share Geplaatst: 26 juli 2021 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 27 juli 2021 Share Geplaatst: 27 juli 2021 🖐️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 27 juli 2021 Share Geplaatst: 27 juli 2021 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.