Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben je serieus? Al heb ik zevenblad op een gedeelte ook een verblijfsvergunning gegeven. Dus ik kan je ook wel wat meenemen.

Wil je ook winterpostelein en brandnetel? Kan ik vast ook in een potje zetten voor je. Kan het lekker bloeien straks.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:

Jorieke, ik wil wel wilde asperge. Ik wil wel wat zevenblad uitspitten, en als ik een keer in een tuincentrum bonte zevenblad tegenkom neem ik die ook wel mee

Ben je nog naar iets opzoek?

Geplaatst:

Je kunt er lekker van eten, de dieren zijn er gek op, en het zorgt voor zichzelf en heeft weinig nodig. Super dus!

Ik kan me wel voorstellen dat als je tuin iets kleiner is, het gauw de boel overneemt Maar ik zet het dan ook lekker ver bij mijn moestuin uit de buurt. Net als de brandnetels. En alle paardebloemen.

Geplaatst:

Hoi, ik kan niks ruilen, wat ik heb,heb ik en hoop het kwijt te kunnen in de mini tuin. Maar wat ik voor iemand in de aanbieding heb, voor diegene die ook niet veel aardappels kopen, omdat het meestal groot verpakking is, Het is dan dus 20 mei, het kan nog, wil ik wel roseval aardappelen vroege of charlotte middelvroege mee nemen. Dus laat het dan hier even weten. tot dan.

Geplaatst:
Ik kan het niet meer vinden... was er nou iemand die plantjes van zwarte komijn mee kan nemen? Nigella sativa.. Ik krijg die dingen niet gezaaid, 2 jaar achter elkaar geen resultaat en dus heb ik geen zaad meer.

Maar mij staat bij dat iemand hier had vermeld dat hij/zij die ging zaaien?

ik ga ze zaaien...maar of ik wel succes zal hebben weet ik nog niet

Geplaatst:

Wil je het in de keuken gebruiken? Ik kan voor de moestuindag wel ff langs de toko voor je? Nigella wil zonnig en warm... vorig jaar is t goed gelukt iig...

Geplaatst:

ik heb mn zaadjes van de nieuwe tuin, en de zaadjes afgelopen seizoen van eigen kweek gewonnen... kwamen best veel zaadjes uit zo'n zaaddoosje!

Ik heb ook van de toko 'zwart uienzaad', dat is ook nigella sativa, maar dat is tenminste nog eens een hoeveelheid voor keukengebruik Ik wilde dat dit jaar bij wijze van expiriment samen met de eigen oogst en die van de nieuwe tuin zaaien, eens kijken wat het verschil is...

Ik geloof wel dat het best lang duurde voor het zaad opkwam... het moet in april gezaaid worden, dus of het dan 20 mei al boven de grond staat???

Ik neem de zaadjes toch mee naar de moestuin dag... Als het past tussen alle drank en potten van Jet en Gee

Geplaatst:

haha ja dat staat natuurlijk ergens waar jij niet mag kijken

oh ja en er staat ter plaatse zaaien... dus ze zullen wel niet zo van verplanten houden gok ik...

Geplaatst:

Ah, dat zwarte uienzaad heb ik ook..kan ik ook eens proberen zo uit de toko .

Ik heb vandaag drie potten met haverwortel, en drie met st-janskruid gevuld..voor de liefhebber.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Appelvrouw, ik breng Mississippi Purple (zaden, want die moeten in juni gezaaid worden) voor je mee en bijvoet. Ik ruil ze graag tegen munt en goudsbloemen

Eva, jouw bestelling staat ook genoteerd (hangt natuurlijk nog wel af van wel of niet goed kiemen) en ik ruil ze graag tegen St-Janskruid en munt

Ik neem sowieso mijn 'overtollige' zaaisels mee.

Geplaatst:

Ik neem dropplant mee voor Heylane en

boomschors en bolmos voor Thessa en

clematis en vijverplantjes voor Rantje

plantemmers (zie topic)

Wie had ik nog iets beloofd kan mn briefje niet meer vinden...

Geplaatst:
Appelvrouw, ik breng Mississippi Purple (zaden, want die moeten in juni gezaaid worden) voor je mee en bijvoet. Ik ruil ze graag tegen munt en goudsbloemen

Heylane, ik bied geen goudsbloem aan. Ik zal waarschijnlijk wel zaailingen hebben, maar mijn planten gaan al eind april naar Margareth, ik kan niet garanderen dat ik dan al zaailingen heb. Munt zal ik een potje voor je maken..wil je bergamotmunt of gladde munt..of allebei??

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• Nieuwe aanmaken...