Bjorn2510 Geplaatst: 18 juli 2021 Geplaatst: 18 juli 2021 (aangepast) Beste allemaal, De courgette planten (van de albert heijn) gaan erg goed. Tenminste, dat dachten we.. de courgettes zijn erg licht van kleur. We hebben het een en ander al gelezen van een virus maar hij lijkt ook erg op de fotos van witte courgettes.. Wie kan helpen? 18 juli 2021 aangepast door Bjorn2510 Fotos toegevoegd Quote
Patrijs Geplaatst: 18 juli 2021 Geplaatst: 18 juli 2021 Dat is de soort. Als je de zoekfunctie gebruikt vind je er meer topics over. Bijv. hier: Courgetteplant ontwricht, en meer - Doen, dan leren. - Moestuin Forum 1 Quote De moestuin van Patrijs
SomerDuin Geplaatst: 18 juli 2021 Geplaatst: 18 juli 2021 hallo, ja de courgettes van mij van de Moestuintjes, zien er hetzelfde uit.....Ik dacht dat ze te weinig zon hadden gehad. En ook is bij ons de grondwaterstand erg hoog... Ik was dus nu aan het googlen en kwam dit bericht tegen..... Ik neem aan dat het aan de soort ligt. Ik ga hem deze week maar gewoon proeven. 1 Quote
Arja Geplaatst: 18 juli 2021 Geplaatst: 18 juli 2021 Misschien beetje onhandig van AH dat ze in hun moestuintjes zaden doen van vruchten die er in hun winkel heel anders uitzien. Beetje voorlichting erbij zou handig zijn, staat er niks over op hun website? 1 Quote
Bjorn2510 Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Geplaatst: 19 juli 2021 Inderdaad! Het lijkt mij gewoon de soort. Op het moment dat je hem te lang laat worden, wprdt die sponzig en is die niet meer heel lekker (wel nog prima voor in de soep). De courgette op de foto, de grote, smaakte iets minder lekker en was ook sponzig. Maar zeker niet bitter. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.