Kibas Geplaatst: 5 juli 2021 Geplaatst: 5 juli 2021 (aangepast) Wie heeft weleens gewerkt met een elektrische schoffel? Ik heb de volgende vragen: - Is het minder vermoeiend dan gewoon schoffelen? Stel dat iemand snel vermoeid is en dat schoffelen al gauw teveel van het goede is, zou iemand dan wel stukjes met een elektrische schoffel kunnen doen? - Verwijdert het het onkruid goed? - Trilt het erg? - Wat zijn verder je ervaringen er mee? 5 juli 2021 aangepast door Kibas Quote
RobO Geplaatst: 5 juli 2021 Geplaatst: 5 juli 2021 (aangepast) heb ik op een beurs gezien, werkt, trilt, lawaai, is vermoeiend en voor mij niet precies genoeg in de moestuin linkje linkje 5 juli 2021 aangepast door RobO Quote
Kibas Geplaatst: 5 juli 2021 Auteur Geplaatst: 5 juli 2021 Hum, je vond het dus vermoeiend. Dan is het apparaat niet handig lijkt me. Quote
RobO Geplaatst: 6 juli 2021 Geplaatst: 6 juli 2021 alleen op de beurs vastgehad, niet in de tuin daar slijp ik heel regelmatig de schoffel, dan gaat ie als een... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.