Helly Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Ik ben op zoek naar goedkope lampolie voor in mijn petroleumstel waar ik regelmatig op kook. Zo'n ding als dit (ik heb zelf een 'wolky' grijze met onderplaat, dit is een voorbeeld): Nu ben ik door mijn lampolie heen en zoek ik een goedkoop adres voor nieuwe flessen. Ik heb eerder € 1,25 betaald voor zo'n liter olie, maar nu liggen ze ineens voor € 1,69 in de winkel. Een aardige prijsstijging! Weten jullie adressen waar ik dit goedkoper kan krijgen? Of misschien in een groter tankje zodat dat per liter goedkoper wordt? Ik heb het internet al afgegoogled maar kan niets vinden wat er op lijkt. Of in de buurt zit.Alvast bedankt voor de reakties! Quote Good things come in small packages
Helly Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Geplaatst: 3 januari 2012 Daar kost het ook € 1,69. Net zo duur als bij de AH nu. Quote Good things come in small packages
greetje11 Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Wist het echt niet, was een suggestie. Omdat daar veel dingen goedkoper zijn dan elders. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Misschien eens bij de Wibra proberen? Of xenos. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Geplaatst: 3 januari 2012 Bij de Xenos zijn ze net zo duur. Bij de Wibra nog nooit zien staan. Quote Good things come in small packages
geedee Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 De goedkoopste is die olie die je zelf kunt maken ....ik weet dat ze dit in india doen van de zaden van de wonderboom (die overigens giftig zijn, dus geen idee of dat nu wel zo gezond is). Ik heb nu zaden van de wonderboom en wil er dit seizoen eens genoeg van gaan planten om er inderdaad ook eens olie van te kunnen persen....gewoon voor de fun...kijken of dat iets wordt.... Maar dat ding heet petroleumstel....koop je petroleum per 10 of 20 liter ben je ongeveer 12 tot 24 euro kwijt....even zoeken naar kachel-leveranciers of campeerwinkels in de buurt. Soms kost een jerrycan eenmalig statiegeld extra. Quote
hansm Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Volgens mij stinkt pertroleum, niet echt geschikt lijkt mij in huis.Goedkopere dan de AH kan ik niet vinden, en was volgens mij vorige winter al die prijs. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Vooral niet in Zelhem gaan shoppen... daar kost Kruidvat lampolie 1,89. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
wouttie75 Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 werkt hij ook op zibro brandstof, dit kun je wel volgens mij wel goedkoper in bulk krijgen. Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Helly Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Ik dacht wel dat dat mogelijk was Wouttie maar ik woon niet bij een grensstreek om t zelf te kunnen gaan halen. Heb wel een vriend in Heerlen wonen die t zou kunnen maar dan nog weet ik niet of er ergens bij hem in de buurt een goedkope afnemer is. Hier in Nederland schijnt dat spul ook nog best duur te zijn als je t per liter berekend. Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.