Moonsparkle Geplaatst: 24 mei 2021 Geplaatst: 24 mei 2021 (aangepast) Goede, Het valt me op dat mijn bloemkool nooit echt 1 vaste krop is geweest, ik heb een foto erbij gedaan van hoe deze er nu uit ziet. De stelen aan de onderkant zijn nog helemaal groen, maar ik ben bang dat deze gaat doorschieten omdat het niet een compacte krop is. Wat denken jullie moet ik deze oogsten(het is helaas niet eens genoeg voor 2 personen) of nog door laten gaan? 24 mei 2021 aangepast door Moonsparkle Quote
Patrijs Geplaatst: 24 mei 2021 Geplaatst: 24 mei 2021 Als die kool los wordt, zoals deze is het hoogste tijd voor de oogst. Zoek even op boorders of boren bij bloemkool. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 24 mei 2021 Geplaatst: 24 mei 2021 Even nog een opmerking, het is op de foto niet goed te zien, hoe ver staan de planten uit elkaar? Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.