Borsalino Geplaatst: 4 december 2011 Share Geplaatst: 4 december 2011 Heb bij Fruitlent volgende meloenzaden besteld. PelminPelmonde-nieuwPeloraPelsun-nieuw Wie heeft er al van geteeld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Limoncello Geplaatst: 15 december 2011 Share Geplaatst: 15 december 2011 Ik nog niet maar ik had Pelora op mijn lijst staan Quote Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Borsalino Geplaatst: 16 december 2011 Auteur Share Geplaatst: 16 december 2011 Gisteren zijn ze aangekomen.Totaal 65 meloenzaden, moet nog een serre gaan bijkopen Was het maar al voorjaar om te kunnen starten, al ben ik nog druk bezig met aardbeirekken en druivenstelling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DennisUtrecht Geplaatst: 10 mei 2012 Share Geplaatst: 10 mei 2012 Pelmin en pelora heb ik ook van fruitlent gehad. In 2010 heb ik buiten op het dakterras pelora rijp kunnen oogsten, erg lekker!Enkel 1 vrucht per plant. De pelmin was helaas overleden door de extreme hagelstenen die zomer.. Succes met je meloenen, prima keuzes volgens mij. Groeten,Dennis Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Persica († december 2016) Geplaatst: 11 mei 2012 Share Geplaatst: 11 mei 2012 Pelmin en Pelora, heb ik nu al een paar keer kunnen proeven in Lent. Wat een heerlijke meloenen ! Ben benieuwd naar de volgende nieuwe creaties van fruilent Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.