Fleurforever Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Beste Tuiniers, Sinds vandaag nieuw op dit forum en hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik ben momenteel op zoek naar een volkstuin in Amstelveen of omgeving (Aalsmeer/Uithoorn/Kwakel/etc.)> Zou het niet erg vinden om er een afstand voor te moeten afleggen (een kwartier tot 20 minuten met de auto is geen probleem). Het liefst een moestuin met een huisje erop, maar kan niks vinden. Heb ook niet een platform gevonden waar alle volkstuinen op zijn aangesloten (een soort van Funda). Ik heb altijd in Amsterdam gewoond en heb mij ooit bij diverse volktuinen ingeschreven in Amsterdam, maar die wachtlijsten zijn enorm Nu woon ik in Amstelveen en zoek ik hier in de omgeving iets. Alle tips zijn welkom en bedankt voor de moeite alvast. Hartelijke groet, Fleur Quote
aseel Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Zie deze advertentie. https://link.marktplaats.nl/m1683848806?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons Quote
Fleurforever Geplaatst: 30 maart 2021 Auteur Geplaatst: 30 maart 2021 Dank voor deze link Aseel👌 Ik heb gelijk een bericht gestuurd, nu even afwachten🙏. Ik kwam iets tegen vandaag wat mij wel beviel alleen ligt het helaas te ver van mij vandaan. http://indoorvolkstuin.com/ Quote
aseel Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Ligt ook te ver voor mij. Ben ook oo zoek. Maar wilt niet vlotten. Quote
Fleurforever Geplaatst: 30 maart 2021 Auteur Geplaatst: 30 maart 2021 Jij ook veel succes met jouw zoektocht🙏 Quote
mdubbelm Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 @Fleurforever heb je het al eens in Driemond geprobeerd? En hetzelfde advies wat ik @aseel al gaf: bezoek tuincomplexen, kijk naar tuinders (oudere) die hulp kunnen gebruiken in ruil voor medegebruik (en evt. Tzt overname) tuin. Wellicht kun je je dan als medehuurder inschrijven. Quote
Fleurforever Geplaatst: 30 maart 2021 Auteur Geplaatst: 30 maart 2021 (aangepast) @mdubbelm dank voor je reactie. Driemond ben ik nog niet tegengekomen tijdens mijn Google zoektocht, maar dank voor deze tip👌. Ik ga gelijk even zoeken. En wat betreft het bezoeken van de tuincomplexen, ik denk dat ik dat binnenkort maar eens ga doen. 31 maart 2021 aangepast door HuubvG vet uitgezet Quote
donaldk Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 (aangepast) Op 30-3-2021 om 15:23, Fleurforever zei: Beste Tuiniers, Sinds vandaag nieuw op dit forum en hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik ben momenteel op zoek naar een volkstuin in Amstelveen of omgeving (Aalsmeer/Uithoorn/Kwakel/etc.)> Zou het niet erg vinden om er een afstand voor te moeten afleggen (een kwartier tot 20 minuten met de auto is geen probleem). Het liefst een moestuin met een huisje erop, maar kan niks vinden. Heb ook niet een platform gevonden waar alle volkstuinen op zijn aangesloten (een soort van Funda). Ik heb altijd in Amsterdam gewoond en heb mij ooit bij diverse volktuinen ingeschreven in Amsterdam, maar die wachtlijsten zijn enorm Nu woon ik in Amstelveen en zoek ik hier in de omgeving iets. Alle tips zijn welkom en bedankt voor de moeite alvast. Hartelijke groet, Fleur Bijna overal 10 jaar of meer in die regio, echt niet alleen in de stad zelf. Ik kwam die advertentie ook tegen een tijd terug (nou ja is herplaatst aan de datum te zien), toen ik naar iets anders zocht, zou best wel eens op de aanraders op de homepage gestaan hebben, maar als ik moet gaan rijden (geen auto) dan komt er gewoon niks van, ik ken mijzelf. Volgens mij kwam ik vorig jaar een advertentie tegen op de site van volkstuin vereniging www.achterdevuurlijn.nl tegen, misschien is daar nog een plekje vrij. Als die privetuin in Aalsmeer niet doorgaat. 31 maart 2021 aangepast door donaldk Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Fleurforever Geplaatst: 1 april 2021 Auteur Geplaatst: 1 april 2021 @donaldk dank voor je bericht, ik sta nu op een wachtlijst maar dat kan nog wel even duren. In de tussentijd zoek ik gewoon verder. Volgens mij had ik bij achterdevuurlijn gekeken maar hadden ze niks meer. Persoonlijk vind ik rijden niet zo erg, als het maar niet heel ver is, een kwartier tot 20 minuten is voor mij wel te doen. Quote
donaldk Geplaatst: 2 april 2021 Geplaatst: 2 april 2021 Tja, was ook al minstens een jaar geleden, dus die twee plekjes zijn vast al vorig jaar opgevuld. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2021 Geplaatst: 3 april 2021 Donaldk, het is niet nodig om het hele openings-bericht te quoten voordat je antwoord geeft. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.