hansm Geplaatst: 14 december 2011 Auteur Share Geplaatst: 14 december 2011 Maar we een knap kwalletje zonder griep, aangezien jij lelijk kwalletje bent met ook nog eens griep heb jij 3dubbel pech Nee is mijn voor en achtertuin ik heb alles behalve buxus heggen eruit gesloopt voor aankomend seizoen, zelfs in voortuin alles wordt eetbaar, hortensia, rozen, clematis, acacia's enzv alles weg en ruimte. (kijk wel bij de buren als ik bloem wil zien ) Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 14 december 2011 Share Geplaatst: 14 december 2011 Haaaaaans, kijk je ook even naar mijn vraag? Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 14 december 2011 Auteur Share Geplaatst: 14 december 2011 Ja die miste ik, Koert zijn schuld, mijn bronzen deed ht eerst heel goed, toen ging hij bloeien en nu verdenk ik de bronzen ervan dat waneer hij bloeit op is, dat heb je toch soms met planten, ik joop dat hij terug komt van het voorjaar maar het is de enigste zuring die nu geen blad meer heeft, en ik twijvel.Heb jij nog bronzen zuring was me mooiste, en nu ben ik er nog niet overuit of in mijn uitgebloeide takjes zaad zit zo klein en fijn waren de bloempjes helemaal niet zo;n grote bloemzaad pluim maar meer in de okseltjes van de slingerende bloeistengel hier en daar een heel fijn geel bloemetje.Waneer de mijne weg is, moet ik zeker weer een nieuwe bronzen zuring maar kan nog lastig worden ik heb hem nooit ergens gezien tekoop, vraag jij omdat hij bij jouw ook kuren heeft, is dat zo ? Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 14 december 2011 Share Geplaatst: 14 december 2011 Hier heb ik hem niet meer gezien. In pot bleef er niets van over (luizen en mieren), en in de vollegrond eigenlijk ook niet. Hij heeft niet eens gebloeid, dus ik denk dat zandgrond niet zo geschikt is. Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 14 december 2011 Auteur Share Geplaatst: 14 december 2011 Oj das balen , jij was me reserveadres voor als hij echt foetsie is nouja mischien hebben we nog geluk en is het normaal bij bronzenzuring, komt hij gewoon weer terug. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 14 december 2011 Share Geplaatst: 14 december 2011 Ik heb nog wel zaadjes geloof ik... ik zal even kijken. Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 15 december 2011 Share Geplaatst: 15 december 2011 misschien kun je deze eens benaderen als jorieke er geen meer heeft.. http://tuin-terras.marktplaats.nl/bloemen-en-planten/510686519-eetbare-planten-vergeten-groente.html?return=eJw1jNtqwzAQRP8lEL%2FFuriKjYwpyZ8otopFdEO7hjQh%2Fx6tad%2FOzBzGaKFfTvMRtFRSH8CaMq%2Fjipg1Y%2FeUbWyDKXfM3hiENnqGm4snG09oSzHAbj7ZYPemOhFtZLMYlGhXDP774SfRLDBhOnYXceyueavAK3hBzfDVE8udFQmLq9wrzknK%2Bd%2FGCk9X4xV%2BFqiBVvxbA2lxC7a4meTHfie5kJR%2Ba%2BqEGHq6T0D%2Fssl5m3iTE%2BCcFjud5VkdxvcH92dQxA%3D%3D&df=1&fta=eNot0lFu5CAMBuC75GGeMQkxGM0VeoWRwaEbKdOgkulmt%2BrdF8g%2B5dMPBsuECem7kKXh9bk9vngrgy8EWtNwbne4SbkfO4HPL1J%2BAwI7od90%2FRrwshIapZTPua0e9HfNviQp5PNRk2emj9dz%2BVyj385aohVov%2F2hEcAi%2BL2spG85v%2B7qlvdyxF2W%2B6xn01qYaMj8vgx%2BrbcXGmlYpfc26uoxuMgKp7MiOYjp7AnouYIlJggXJOiGBAxwgoACtuaExTqQEBps0qAugJsbZsdJN0wCgRu0GLP0JAbTq3RIeO2JVqQnDGyuZLZ4YUpjRxiXqzyAXOA0pwZAs7gKTGJV7MA4t5NRUlCtMQxRmQ4W7gciA6rWKpqkYzsQJ5fQdoCkvnl03FtFYO3wSlzo5QrNiP2d6yiPPbOUx7Z8vB%2B%2F2rjnuuBoePL5aC9Qhy49q78E%2Fx78239%2BDZ5J0ffPzz%2BnEq4Y&fta_ind=36&fs=1 hij heet tuinelf en heeft ook eetbare chrisanten en zeekool enz enz op zn lijstje staan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Share Geplaatst: 15 december 2011 Die ken ik Geedee, ze heeft geen bronzenzuring bovendien vindt ik haar ook te duur, ze is duurder dande bekende firma's. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 15 december 2011 Share Geplaatst: 15 december 2011 Hm, ik heb ook geen bronzen zuring meer. Had het bij Vreeken gekocht, zullen ze nog steeds wel hebben.Ik denk dat ik uit frustratie het hele zakje heb gezaaid de laatste keer. Net als met de komijn. Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Share Geplaatst: 15 december 2011 Volgens mij heb ik hem nog nooit gezien bij Vreeken, was mischien in je begin periode van moestuin.Maar zal even kijken. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Share Geplaatst: 15 december 2011 Ja dus Vreeken gewoon, vondt die indische ook mooi al staat bij die tropisch-dus 1 jarig,zal eens zoeken waar de bronzen vandaan komt.Waterzuring heb ik ook nog niet en ook mooi. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dennis29 Geplaatst: 4 februari 2012 Share Geplaatst: 4 februari 2012 Hans, weet jij of de allium cernuum eetbaar is? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 4 februari 2012 Share Geplaatst: 4 februari 2012 Vandaag Fragaria x ananassa '' Cambridge Favorite " in bestelling genomen. Er komen er ( als het goed is ) wat te veel. Heb jij interesse in een plantje , 1 , 2 , of 3 ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Share Geplaatst: 4 februari 2012 Ja Dennis zowel blad als bloem is eetbaar, niet de bol, is ook voorwaarde bij de Alliums die ik verzamel dat ze op een of andere manier eetbaar moeten zijn, anders neem ik ze niet ookal zijn ze toch mooi Bit, ja heel leuk is een veelbelovend Engels ras dat ik graag uitprobeer, aantal plantjes maakt niet uit wat je over hebt en uitkomt 1 vindt ik al leuk, schijnt verder heel veel vrucht te dragen dus ben benieuwd. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 4 februari 2012 Share Geplaatst: 4 februari 2012 Ook nog een andere in bestelling genomen : "Royal Sovereign " ( ouwetje : 1872 )doe ik beide soortjes als ze binnenkomen, je een pm hier , om ze je te sturen , ik krijg ze bare-rooted. Zal wel gaan ps. eindelijk een aantal adressen in Engeland en Ierland te pakken die wel versturen. Ben ook met een hele lijst kruisbessen bezig.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dennis29 Geplaatst: 4 februari 2012 Share Geplaatst: 4 februari 2012 Heb je links Bit? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Share Geplaatst: 4 februari 2012 Ja Bit, net al Dennis ben ik ook wel nieuwschierig om even te kijken, bare-rooted zal geen probleem geven vooral nu in winter niet. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 4 februari 2012 Share Geplaatst: 4 februari 2012 (aangepast) http://www.futureforests.net/ en: www.rvroger.co.uk lekkere neus-tijd deze koude dagen ! 4 februari 2012 aangepast door Gast Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Share Geplaatst: 4 februari 2012 De eerste bekeken, (gaaf gebouwtje trouwens op de foto's) de Tummelberry vindt ik gaaf had ik nog niet van gehoord,als je nog ruimte hebt met gewicht of aantal zou ik wel zo'n plant willen. Tweede link heeft wel super gaaf assortiment veel vijgen, en ook veel soorten kweepeer,Prunus institia soorten nog nooit gezien die zijn vergelijkbaar met onze friese wichter pruimbes bomen ( gaaf)ik weet alleen niet waarom die ge-ent zijn. Gave site. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten