Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

even kennismaken

Jacqie21

Aanbevolen berichten

Hallo mede-tuinliefhebbers, 

Ik ben Jacqueline , woonachtig in Krimpen aan den IJssel en inmiddels een jaar of 7 aan het moestuinieren en binnenkort begin ik met een deel siertuin.

Dit alles in mijn achtertuin , misschien niet zo groot maar naast andere hobbies is het goed te doen.

ik hoop hier veel te leren en wat tips mee te krijgen... want dat vind ik soms een nadeel van het tuinieren in je eigen achtertuin... je moet alles zelf uitvinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle aardige reacties 😊

Bedankt voor de tip Robo maar voor mij wegen de voordelen van het tuinieren in de eigen achtertuin nog op tegen die van die van de volkstuin....vooral dat ik elk moment van de dag/avond even kan kijken hoe alles gaat.

Ik zal straks wat foto's plaatsen....al staat er nog niet veel maar dat komt wel later.

Foto 1 In februari geplant Malus red sentinel 

20210330_180640.jpg

Foto 2 border 4x1,5 waar eind april de sierbeplanting komt 

20210330_180629.jpg

20210330_180540.jpg

Foto 3 kasje, de brommer maakt later plaats voor groente in potten

20210330_180606.jpg

Zaailingen ( courgette,  Oost-Indische kers, watermeloen Sugar Baby en puntpaprika ) mogen vast wennen , de laatste twee gaan alleen naar buiten als het 20+ graden is. 

Bovenaan zie je héél  kleine sprietjes lente ui 

20210330_180559.jpg

Foto 5 witte druif  ( ben even de naam kwijt, komt nog ) 

20210330_180739.jpg

aangepast door Jacqie21
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...