SvenTremelo Geplaatst: 16 juni 2022 Share Geplaatst: 16 juni 2022 Helemaal niet tevreden van water saver. We zitten op zanderige bodem en het water saver gras kan het slechtst tegen zon, droogte en hitte… mijn normaal gras doet het beter… raar, het staat er het tweede seizoen… wortels nog niet diep genoeg? Te veel water gegeven zodat wortels diepte niet opzoeken? Iemand een idee? Het gras is volgens mij voldoende bemest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
fre3ke Geplaatst: 16 juni 2022 Share Geplaatst: 16 juni 2022 (aangepast) Is het misschien dat het gras weer opleeft bij regen? Dus dat het droogte overleeft, maar niet groen blijft? Bij sommige planten die droogtebestendig zouden zijn, zie ik dat ook: ze gaan slap hangen en lijken dood, maar overleven wel. 16 juni 2022 aangepast door fre3ke Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flup Geplaatst: 17 juni 2022 Share Geplaatst: 17 juni 2022 In mijn tuin heb ik (geen idee hoe ik eraan kom) een grassoort die helaas zeer goed droogtebestendig is. Op arme zandbodem. De wortels zijn nog erger dan die van kweekgras. Hoe deze soort heet, geen idee, ik zal binnenkort eens een foto ervan maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.