LucV Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 HAK organiseert een wedstrijd voor jong en oud om in drie weken tijd de hoogste bonenplant van Nederland te kweken.HAK heeft 10.000 startpakketten klaarliggen met een officiële wedstrijdboon(!), een turftablet, uitleg en een verrassing. Wel een leuk initiatief van HAK; "Door deelname kan je weer lekker met je handen in de aarde en de rest van Nederland je groene vingers laten zien. Door het zelf te laten groeien ga je eten echt waarderen." Deelnemen kan hier: http://www.hakbruinebonen.nl/ Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 Ik heb er 1 aangevraagd, ben dol op gratis spul Maar verwachten ze echt dat je de boon nu poot? Hadden ze de actie niet beter in mei kunnen doen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Geplaatst: 3 november 2010 Geplaatst: 3 november 2010 Geinig, doet me denken aan de biologielessen op de middelbare school. Ben niet zo'n fan van de prijs (een ballonvaart) anders had ik ook een poging gewaagd. Quote
LucV Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Geplaatst: 4 november 2010 Ik heb hem ook aangevraagd, altijd leuk een wedstrijd. We zullen zien Quote
Frank Houweling Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Aangevraagd, ik ga winnen! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Koert Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Aangevraagd, ik ga winnen!In your dreams Frank, tis geen appel Quote Even a broken clock is right twice a day
Frank Houweling Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Appels bonen, allemaal het zelfde! Zolang je maar geen appels met peren gaat vergelijken Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
kustlijn Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Ik mag natuurlijk weer niet meedoen Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
jos Geplaatst: 7 november 2010 Geplaatst: 7 november 2010 Kustlijn,jammer voor u, ik ben blij dat ik net nog aan de "goede" kant van de grens woon.Mijn vrouw heeft hem voor mij aangevraagd hoor ik net.Wat dat winnen betreft, " kat in het bakkie", bonen zijn gek op onze lekkere limburgse loss-grond. Quote
kustlijn Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Wel Jos, en een ieder die aan deze wedstrijd meedoet; Veel succes Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
bonnie f Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Nou, ik ga ook maar meedoen. Ik wil winnen. Ik heb 1 keer in een ballon gezeten maar toen was het windstil. Hang je 2 uur boven hetzelfde domme achtertuintje....Willen alle belgen en duitsers die toch niet mee mogen doen me per PB tips geven? Zodat ik een kans maak Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Koert Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Nou, ik ga ook maar meedoen. Ik wil winnen. Ik heb 1 keer in een ballon gezeten maar toen was het windstil. Hang je 2 uur boven hetzelfde domme achtertuintje....Willen alle belgen en duitsers die toch niet mee mogen doen me per PB tips geven? Zodat ik een kans maak Quote Even a broken clock is right twice a day
Jouf Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Hahaha ik ga natuurlijk winnen!!!Vroeger op de basisschool hadden we ook een keer zo'n wedstrijd ... wie de hoogste plant kon kweken, ik had toen van mijn Opa een kievietsboon gekregen ... was geen twijfel over mogelijk dat ik toen de winnaar was ... wie weet lukt het me weer Quote
LucV Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Geplaatst: 16 november 2010 Hebben jullie de boon al ontvangen? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Ik heb em binnen ja Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
LucV Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Geplaatst: 16 november 2010 Ik nog niet, nog even afwachten en anders opnieuw aanvragen... Quote
Frank Houweling Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Heb hem ook net binnen. Nu groeien maar! Zal ik hem "opvoeren" met wat stikstof, of gewoon lekker natuurlijk z'n gang laten gaan. Ik ga niet voor de winst, dus ga denk ik voor het laatste Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
jos Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Zie je het al voor 10.000 mensen met een rode hak-muts op.Dit is echt wel een goede reclame-stunt.Succes allemaal. Quote
bonnie f Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Ik heb mijn boon ook nog niet binnen.En waar blijven nu mijn tips en trucs.Ik heb ze nodig want ik ben een beginneling Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Frank Houweling Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Een potje met lichte potgrond of het turftablet die je meekrijgt. Beetje water; veel zon. De rest doet de natuur! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
LucV Geplaatst: 22 november 2010 Auteur Geplaatst: 22 november 2010 Eindelijk ik heb hem ook binnen! Let the game begin Quote
Gerwin Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Wat zijn de vorderingen? Zit er al iemand in de buurt van de 170 cm? Quote
LucV Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Geplaatst: 19 januari 2011 Nee, ik heb gefaald Slechts 1 boon boven gekomen en vervolgens geen water meer gegeven. Quote
Koert Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 O Ja das waar daar deed ik ook aan mee Quote Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Hihi ik ook, het is er niet van gekomen... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.