Ga naar inhoud

Kleine spruiten

Huibert

Aanbevolen berichten

Huibert,

Wanneer heb je ze geplant?

Je zou de planten evt. kunnen toppen zodat de plant zijn energie gaat stoppen in de reeds gevormde kooltjes. Heeft natuurlijk wel gevolgen voor de totale opbrengst en ze schijnen dan ook minder goed tegen de vorst te kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens in juli heb ik ze geplant denk ik.... Maar op een plek waar max 5 u zon komt en nu helemaal geen zon meer. Dat is in mn hele tuin zo trouwens. Toppen heb ik er vanaf gehaald. Maar heb dus zelfde probleem met boerenkool. Als deze nu zo'n 25 cm is met wat blad..... Gaan ze dan nog wat opleveren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de boerenkool kun je gewoon de onderste bladen afhalen tot je maaltje hebt de top laat ik staan en zie wel of dat nog wat wordt want groei is er wel beetje uit nu het kouder wordt, mischien is het je ras boerenkool je hebt zoveel rassen sommige horen klein, sommige groot.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...