rommert Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 hallo ik wil graag morgen beginnen aan een broeibak aangezien mijn foliekas is stuk gewaaid moeten de plantjes toch ergens heen. heeft iemand nog een ontwerp van zon broeibak dan bedoel ik zoiets: Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Suggesties kun je o.a. vinden in dit forum in de draadjes: "Tuinkas ontwerp plan" en "Koude bak - werktekening".En vast nog wel in meer draadjes, maar deze herinnerde ik me nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 https://www.moestuinforum.nl/ontwerp-koude-bak-t17.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst: 22 oktober 2011 ik ben er al uit gekomen heb hem al gebouwd zelfs Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 22 oktober 2011 Share Geplaatst: 22 oktober 2011 Wij willen fotooooooooooo's Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst: 22 oktober 2011 morgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 23 oktober 2011 Share Geplaatst: 23 oktober 2011 morgen Dat is dus vandaag.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 23 oktober 2011 Share Geplaatst: 23 oktober 2011 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst: 23 oktober 2011 de ruiten heb ik op houten blokjes liggen die in aan de wanden heb geschroefd ik heb nu nog 6 van die ramen over die ga ik gebruiken voor de kas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 23 oktober 2011 Share Geplaatst: 23 oktober 2011 ziet er goed uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.