Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Had ik vorig jaar in december ook toen ik een kalebas openmaakte om er mee te knutselen:

977_611e5417d8b7ae576dc05c86df6e256c.jpg

ik heb ze toen bij een kamerplant "geplant"...maar er zijn geen kalebassen aan gekomen...vergeten om voor bijtje te spelen

• 5 weeks later...
Geplaatst:

Pfff ik had nog een paar van die tomaten liggen, wat op zich heel handig is om nu nog lekker ergens een tomaatje door/op te kunnen doen. Maar ik hoop toch echt dat er volgend jaar geen zaadjes meer kiemen IN de tomaat. Want om die er nou elke keer uit te moeten peuteren

Ik hoop dus niet dat het typisch iets is voor deze soort ofzo. Dat ze er gevoeliger voor zijn?

Geplaatst:
Maar ik hoop toch echt dat er volgend jaar geen zaadjes meer kiemen IN de tomaat. Want om die er nou elke keer uit te moeten peuteren

Je kunt er er ook tomaten taugé -soep van maken . Bespaart je het uitpeuteren van de zaadjes en scheelt weer in de hoeveelheid toe te voegen taugé .

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Ik zou ze ook niet eten...vind ze een hoog " alien " gehalte hebben! Heb zowiezo gauw last als er iets is met tomaten, vind ze heerlijk, maar ik word echt niet goed, als het harde gedeelte, bij de aanzet van het steeltje nog in een plakje zit.

• 1 year later...
Geplaatst:

Helaas is deze mutant niet meer voorhanden. Mijn schoonzus die hem ontdekte tussen de tomaten van de super heeft er een foto van gemaakt en aan de beesten gevoederd.

zwc9hh18641372002955.jpg

Geplaatst:

Zou het misschien een soort van evolutie van de tomaat als meest gegeten groente ter wereld kunnen zijn? een complot van de tomaat om zich te kunnen vermeerderen.

Geplaatst:
Zou het misschien een soort van evolutie van de tomaat als meest gegeten groente ter wereld kunnen zijn? een complot van de tomaat om zich te kunnen vermeerderen.

En terecht

Geplaatst:
Die van mij kwam uit de koelkast.

Wel heel apart dat zaad, waarvan men zegt dat het kiemt bij hogere temperatuur, zich niks aantrekt van de zaai-info, maar gewoon in je koelkast kiemt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...