Ga naar inhoud

ruilen?

Aanbevolen berichten

Ik heb nog zaden van de nachtschone (zie post43688.html?hilit=nachtschone#p43688),

afrikaantjes, pepertjes (cayenne), leeuwenbekje, goudsbloem en tomaat (ras moneymaker) om te ruilen.

Ik zoek nog knolselderij, spinazie of spruitjes zaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Geedee,

Veel bijzonders heb ik niet (van wat ik over had heb ik je een tijdje geleden al eea gestuurd in ruil voor het handige boek ), maar ik heb wel belangstelling voor de leeuwebekjes.

Om te ruilen heb ik nu: oostindische kers, zinnia en uchi kuri. Laat je even weten of je dat wat vindt?

Groetjes, Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

he ik nog wel voor je zal het in de carousel envallope doen mocht ie langs komen....of pb ? is sneller...

ik zoek nog de roze/paarse aubergine, snack paprika rood, sugar snaps, bladbroccolie, rode snijbiet, paarse en gele wortels...kunnen we ook direct ruilen evt....

Ben je al voorzien van rode snackpaprika??

dscn4975n.jpg

dscn4979.jpg

Volgende week of zo, ga ik deze vruchtjes ontdoen van zaad, en dan drogen. Indien interesse, kan ik je wel wat opsturen.

Hoge productie, diverse rondes met vruchtvorming. En bij mij stonden ze in bloempotten, misschien dat ze het in de volle grond nog beter doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukt!

edit:

Enkele gebruikers konden niet worden toegevoegd, omdat ze hun PB-functie hebben uitgeschakeld.

Ik kan je niet antwoorden.... ik kan wel je bericht lezen. Als je nog een normaal email-adres hebt, kan ik je antwoorden per email. Anders moet je je instellingen nalopen, en je PB-functie weer inschakelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Is er interesse om een zadencarrousel te houden? Ik wil best beginnen. Zouden er meer dan 10 personen zijn

die hiervoor interesse hebben? Dus iedere keer als iemand de envelop heeft neemt hij/zij de zaden eruit

van de soorten die je wilt, maar iedereen neemt maar een paar zaden per keer. En je stopt er zelf ook weer

andere zadensoorten terug. Het kost je alleen een envelop en postzegels.

groetjes bloemenkoningin

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...