Ga naar inhoud

Pronkbonen weinig opbrengst?

Dennis29

Aanbevolen berichten

Tis inderdaad geen geweldig jaar voor boontjes, maar wel veel bloemen en geen bonen kan zeker bij pronkbonen ook een reden zijn dat ze niet bestoven zijn en dan vallen ze af, zet er een leuke bijen/hommel lokker naast volgend jaar dat kan ook helpen.

Ik vind ze ook wel erg lekker, maar dan wel jong geoogst, lekkerder dan snijbonen. Echter je moet dan wel bijna om de dag oogsten, ik heb dus een hekel aan pronkbonen mij teveel werk

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe hier ook weinig opbrengst van de pronkbonen. Nu ineens beginnen ze wel meer vrucht te zetten.

Ik vind de draderigheid trouwens goed meevallen. Er hangt er hier wel eens een grote tussen. Gaat gewoon mee in de pot (draadje valt er makkelijk af te halen)

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 6 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...