loes Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 (aangepast) Is de wachttijd veranderd? Ik krijg in het coronatopi de melding dat ik 5323 seconden moet wachten om een nieuw bericht te plaatsen. Dat lijkt me wat overdreven. Dit topic plaatsen lukt dan weer wel. 12 oktober 2020 aangepast door loes Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 Ik kreeg vanochtend vergelijkbare meldingen van andere leden. Er is niks gewijzigd aan de instelling en heb niks terug kunnen vinden in de logs. Mogelijk dat even opnieuw inloggen helpt. Blijft het probleem zich voordoen, laat het dan weten (indien je niet kunt posten mag dat ook via [email protected]) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 Ik heb contact gezocht met de supportafdeling van de software. Zodra ik meer weet horen jullie het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 Ik had het ook ja. Ook bij het willen versturen van een PB, of in een heel ander topic. Quote Giga-gaas.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 Ik had het daarstraks dus weer, en de teller was ook al fors naar beneden bijgesteld dus die telt door..? Terwijl ik tussendoor wel weer wat heb kunnen posten. Quote Giga-gaas.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 Vooral dat tussendoor kunnen posten is vreemd. Maar even afwachten, ze hebben mij zojuist bevraagd op accounts (in ieder geval wij 3, maar denk iedereen) die er last van hebben en in welke rubrieken (antwoord alle + pb's). Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 test... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 test 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 test 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 Hier gaat het tot nu toe weer goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 12 oktober 2020 Share Geplaatst: 12 oktober 2020 Oorzaak is helaas niet gevonden, probleem hebben ze ook niet kunnen reproduceren. Mochten er bij jullie weer problemen ontstaan, graag weer melden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.