Bearded johnie Geplaatst: 26 februari 2019 Share Geplaatst: 26 februari 2019 Ok sorry had wel gekeken of er een topic voor was , maar niet gevonden Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 26 februari 2019 Share Geplaatst: 26 februari 2019 Ik heb de berichten samengevoegd. We hebben ook een enorm vol forum Geen probleem hoor. Je zou de foto van je 'rups' ook hier nog kunnen posten: insecten-foto-s-en-verhalen-t5261.html? Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mannie02 Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 Hallo, Wij zijn net verhuisd en er staan enkele planten waarvan we niet juist weten welke het zijn. Ook zitten er in de serre veel rode (precies) kevertjes, weet iemand de naam van deze planten en kever? Merci! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ADOPEG Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 Hallo Mannie, Dat beestje dat je daar ziet lijkt me een vuurwants. Ook voor insecten hebben we een mooi topic trouwens: insecten-foto-s-en-verhalen-t5261.html Quote ~ Vita rosa est ~ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 Foto een en drie is winterpostelein.Nu opeten want binnenkort gaat ze bloeien.Foto twee lijkt me selder. Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mannie02 Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 Bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 Eet smakelijk. Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mannie02 Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 Hey weet er iemand welke plant dit is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 Dat is zuring. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oscardevos Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 Foto 4 lijkt me Stinkende Gouwe. Beetje twijfel, voor de zekerheid een stengeltje afbreken bij de basis. Als er geel sap uitkomt, dan weet je het zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mannie02 Geplaatst: 7 maart 2019 Share Geplaatst: 7 maart 2019 merci Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Saalk86 Geplaatst: 9 maart 2019 Share Geplaatst: 9 maart 2019 Dit zou Portugese Kool moeten zijn maar kan daar niks over vinden! Iemand? Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 9 maart 2019 Share Geplaatst: 9 maart 2019 Zoek eens op couve galega. Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Saalk86 Geplaatst: 9 maart 2019 Share Geplaatst: 9 maart 2019 Senk joe, Senk joe!! Klopt dus wel, bijzonder plantje Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mannie02 Geplaatst: 13 maart 2019 Share Geplaatst: 13 maart 2019 Hey, Weet iemand welke plant dit is? Grt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Amrutten Geplaatst: 13 maart 2019 Share Geplaatst: 13 maart 2019 Lijkt op een min of meer groenblijvende kamperfoelie.Zal morgen een foto maken van die van mij, ter vergelijking. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 14 maart 2019 Share Geplaatst: 14 maart 2019 Dat is een Osmanthus. Zou Osmatnthus burkwoodii kunnen zijn denk ik, of een of andere cultivar daarvan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Amrutten Geplaatst: 14 maart 2019 Share Geplaatst: 14 maart 2019 Zou dit jouw plant kunnen zijn ? https://goo.gl/images/TCuXw2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 14 maart 2019 Share Geplaatst: 14 maart 2019 Lonicera henryi is een klimplant he ? Véél groter blad, andere vruchten. Totaal andere groeiwijze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Amrutten Geplaatst: 14 maart 2019 Share Geplaatst: 14 maart 2019 Klopt Bit. Het is geen kamperfoelie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roeier Geplaatst: 14 maart 2019 Share Geplaatst: 14 maart 2019 Ik wist trouwens niet dat kamerfoelie er zo kon uitzien en zo groenblijvend was als op die foto van Amrutten, dus wat dat betreft ben ik er wijzer van geworden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sushy Geplaatst: 16 maart 2019 Share Geplaatst: 16 maart 2019 Deze planten zijn bij mij spontaan opgekomen, geen idee wat het zijn: 1: 2: Weet iemand wat voor planten dit zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 17 maart 2019 Share Geplaatst: 17 maart 2019 De bovenste 2 foto's is robertskruid : Geranium robertianum. Onderste foto is wat anders, die weet ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mariekeenfrance Geplaatst: 22 maart 2019 Share Geplaatst: 22 maart 2019 Hallo, even een vraag, deze groeit bij ons in de tuin en zaait zich mooi uit. Volgens mij is dit een Smeerwortel soort, maar ik weet het niet zeker. Wat denken jullie? Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oscardevos Geplaatst: 22 maart 2019 Share Geplaatst: 22 maart 2019 Dat is longkruid, familie van de smeerwortel Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.