Ga naar inhoud

Zaden kopen ervaring online winkels

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag wilde ik een topic starten over waar best online zaden te kopen  want  ik ben zelf redelijk nieuw, 1ste jaars poging moestuin. Ik heb een beetje het tomaten, paprika, courgette en komkommer, pompoen virus te pakken. Nu lees ik veel op forums en zie ik online winkels met superleuke zaden vreeken en vertiloom enz. Zelf heb ik me al laten gaan op vertiloom. En ja dan besef ik eigenlijk van oei   ik  weet niet zoveel van deze online winkel, is de service goed, de kwaliteit van de zaden, de wachttijd, enz 

En vertiloom zijn tomaten en paprika en pepers. Dus voor de komkommers en courgettes en pompoen zijn we zeker nog zoekende naar goede zaden en waar heb je veel keuze en uitleg en goede service enz. Waarschijnlijk zullen er ook meer en meer internationale online winkels zijn die de moeite waard zijn. Of misschien net kleinere zelfstandige. Die prijs kwaliteit een super service bieden. Juist meer nieuwe soorten of meer de traditionele. Als we deze kunnen samenvatten kunnen we deze bezoeken en voor 2021 zeker onze zaden optijd bestellen en kunnen kiezen en vergelijken . 

😊

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...