jootje Geplaatst: 3 augustus 2020 Share Geplaatst: 3 augustus 2020 Pootaardappel Roseval gekocht. afgelopen weekend 1 plant geoogst. Zojuist in plakjes gesneden om te bakken....ehhh...Ziet er niet uit als Roseval.. vond de aardappel ook erg rose...bijna fluor rose... morgen ga ik de rest oogsten...heel benieuwd , hoop dat dit gewoon een Verstekeling was in een zak Roseval pootaardappelen. heb even op de site van van de Wal gekeken, enige wat het volgens mij zou kunnen zijn is LilyRose....wat denken jullie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 3 augustus 2020 Share Geplaatst: 3 augustus 2020 ha, zegt kleinzoon 7 jaar, maar opaRob er zit een brein in, écht... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 3 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst: 3 augustus 2020 Oohh...wat goed gezien! Mooi is dat toch he, kinderen, zijn zo open! 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 4 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst: 4 augustus 2020 Net zo’n 10 kilo van deze piepers geoogst...Echt niet de roseval die ik besteld had. Niet echt blij mee, ben niet zo van de kleurtjes...🤨 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 4 augustus 2020 Share Geplaatst: 4 augustus 2020 O jee wat jammer. Ik vind het wel een erg mooi aardappeltje, maar ja... dat is niet wat je wilde en kennelijk ook geen leuke verrassing. Klacht indienen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 4 augustus 2020 Share Geplaatst: 4 augustus 2020 En de smaak ? Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 4 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst: 4 augustus 2020 De smaak is gelukkig helemaal goed, lekker zelfs. Dus moet/mag eigenlijk niet klagen.... en ja, mooi is hij wel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mearn Geplaatst: 4 augustus 2020 Share Geplaatst: 4 augustus 2020 Denk dat het een Red Highland Burgundy is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 4 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst: 4 augustus 2020 Hee Mearn.....effe op het net gekeken, em verdraaid, denk dat je gelijk hebt. Grappig wel dat het bedrijf war ik mijn poters gekocht hebt, deze niet verkoopt! dank voor het meedenken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
simonvb Geplaatst: 21 maart 2022 Share Geplaatst: 21 maart 2022 (aangepast) Wie kan me helpen met identificatie. Een werkman (chauffage moet vervangen worden) heeft twee van de briefjes met rasnamen aardappels samen gelegd. Welke is aardappel Glorietta en welke Passion? 1) 2) 21 maart 2022 aangepast door simonvb Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.