Mellie Geplaatst: 6 mei 2020 Geplaatst: 6 mei 2020 Hallo, Deze Mother of Chickens heeft weer eens kippenproblematiek... Sinds 2 dagen beweegt ze haar nek raar en kan niet eten lijkt wel. Ze bukt een beetje, opent haar snavel en daar blijft het bij. Er gaat voor zover ik kan zien, niks meer in. De krop gemasseerd maar verder dan dat kom ik niet. Voorgeschiedenis van serama Doedel:De broedse kip kreeg 23 dagen geleden bevruchte eitjes. Deze werden na 2 dagen gedeeld met een andere serama. Toen leek alles nog prima. 4 dagen geleden merkte ik dat Doedel minder vaak op het nest zat en sinds 2 dagen zit ze helemaal niet meer op het nest en doet ze raar met haar nek. Ik heb een filmpje geüpload op YouTube Mocht je tips hebben, ik hoor het heeeeel graag. Quote
paddestoelengek Geplaatst: 6 mei 2020 Geplaatst: 6 mei 2020 het wordt een gokje (ik ben geen dierenarts) maar het lijkt wel of haar krop overvol zit waardoor ze niet met maar snavel tot op de grond kan komen. ik vermoed niet dat ze echt ziek is aangezien ze nog een pracht van een vuurrode kam heeft. Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Mellie Geplaatst: 6 mei 2020 Auteur Geplaatst: 6 mei 2020 Ja dat dacht ik ook dankzij internet, dus ik ben al braaf aan het masseren gegaan. maar hoe lang dan? En wanneer is dit weg? Of kan ik ook nog iets anders doen voor haar? Quote