el164 Geplaatst: 8 augustus 2011 Share Geplaatst: 8 augustus 2011 hoi, Ik ben ella en ben dit voorjaar begonnen met moestuinieren. Ik ben geïnspireerd door de makkelijke moestuin maar heb er mijn eigen invulling aan gegeven. Ik heb zaden uit verse tomaten en paprika's op gekweekt. Verder heb ik enkele makkelijke zaden opgekweekt en inmiddels ook geoogst. Ik ben altijd op zoek naar tips en trucs om mijn moestuinieren nog beter te laten verlopen. groetjes ella Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 8 augustus 2011 Share Geplaatst: 8 augustus 2011 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 8 augustus 2011 Share Geplaatst: 8 augustus 2011 Hallo Ella, Welkom, valt een hoop te lezen op dit forum Leuk die makkelijke planten. welke makkelijke zaden heb je nog meer opgekweekt dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 9 augustus 2011 Share Geplaatst: 9 augustus 2011 Welkom Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
el164 Geplaatst: 10 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Deze zomer heb ik stokbonen, sla,andijvie,prei, peterselie, basilicum en sjalotjes gekweekt. En dat ging er goed. Heeft er iemand nog tips hoe ik van groene rupsen af kan komen. Ze zitten vreemd genoeg alleen op mijn bloemkool planten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 10 augustus 2011 Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Rupsen plukken en platdrukken of aan de kippen voeren. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 10 augustus 2011 Share Geplaatst: 10 augustus 2011 Er staan wel tips op deze link; kun je je voorbereiden de volgende oogst http://www.tuinclub.be/tuinartikels/rupsen%20moestuin.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 21 augustus 2011 Share Geplaatst: 21 augustus 2011 Hallo Ella en welkom op dit forum. Veel plezier met je moestuintje. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 21 augustus 2011 Share Geplaatst: 21 augustus 2011 Veel plezier hier en welkom gr Jeanne Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Guus D Geplaatst: 22 augustus 2011 Share Geplaatst: 22 augustus 2011 Welkom Quote Omdat het kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 22 augustus 2011 Share Geplaatst: 22 augustus 2011 Hoi Ella, veel plezier hier Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.