Flup Geplaatst: 7 december 2019 Share Geplaatst: 7 december 2019 Ook in Duitsland zijn de zaden aangekomen, zo snel had ik niet verwacht. Top! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 7 december 2019 Share Geplaatst: 7 december 2019 Zaadjes binnen! Ik heb er zin in.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eefjes-Moestuin Geplaatst: 9 december 2019 Share Geplaatst: 9 december 2019 Een vraag !Plaatsen we de vooruit gang van de peper wedstrijd 2020 in deze topic of in de topic van pepers en paprika's 2020 ? Of wordt er een andere topic hiervoor geopend. Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 9 december 2019 Auteur Share Geplaatst: 9 december 2019 Een antwoord:Dit is het wedstrijdtopic, de vooruitgang wordt hier geplaatst. Dus niet in het pepers en paprikatopic.Er wordt geen ander topic hiervoor geopend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
paddestoelengek Geplaatst: 9 december 2019 Share Geplaatst: 9 december 2019 Een antwoord:Dit is het wedstrijdtopic, de vooruitgang wordt hier geplaatst. Dus niet in het pepers en paprikatopic.Er wordt geen ander topic hiervoor geopend. Als alles in dit topic wordt geplaatst is het handig om alvast een paar berichten vanuit het nieuwe topic peper topic 2020 naar dit topic te verplaatsen en in het nieuwe topic peper 2020 een bericht te plaatsen dat alles hier moet worden geplaatst. aan alle deelnemers:let op deze peper vormt hoge planten die ondersteuning nodig hebben!120 tot 150 cm hoge planten zijn echt geen uitzondering! Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 9 december 2019 Auteur Share Geplaatst: 9 december 2019 Mijn gedachten hierover: je bent vrij om in het peper en paprika topic 2020 ook deze peper te bespreken, naast de andere pepers en paprika's die je zoal teelt.Andersom is het de juiste gang van zaken dat áls je met de wedstrijd meedoet, je (ook) dit wedstrijdtopic gebruikt (maar alléén voor de wedstrijdpepers).Maar dat lijkt me voor de meeste deelnemers toch wel duidelijk. Het staat zelfs in het wedstrijdreglement:- lees en kijk mee en reageer regelmatig mét foto's- vragen, antwoorden, opmerkingen en tips kunnen in het wedstrijdtopic geplaatst worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Friezin Geplaatst: 9 december 2019 Share Geplaatst: 9 december 2019 Ik zou ook graag mee willen doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 9 december 2019 Auteur Share Geplaatst: 9 december 2019 Friezin, je hebt PB! @Allen, ik heb voor alle duidelijkheid in de titel - ik hoop duidelijk genoeg nu - aangegeven dat dit het wedstrijdtopic is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
siemen Geplaatst: 9 december 2019 Share Geplaatst: 9 december 2019 hier zijn de zaden ook goed aangekomen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
simonvb Geplaatst: 9 december 2019 Share Geplaatst: 9 december 2019 Zaden zijn hier in België ook ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 9 december 2019 Share Geplaatst: 9 december 2019 Ik heb ze ook hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Charly Geplaatst: 9 december 2019 Share Geplaatst: 9 december 2019 Leuk hoor. Hoeveel mensen er mee doen! Kan niet wachten tot de feestdagen voorbij zijn, en we echt kunnen beginnen. Quote wees bevriend met kleine dingen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 10 december 2019 Auteur Share Geplaatst: 10 december 2019 Het eerste bericht op pagina 1 is bijgewerkt, hopelijk duidelijker en vollediger. Dit na een aantal vragen en opmerkingen in het wedstrijdtopic. Uiteraard is niets aan de regels veranderd. Wellicht handig het nog eens door te lezen.Het tweede bericht met de deelnemerslijst wordt regelmatig bijgewerkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
koolrabi Geplaatst: 10 december 2019 Share Geplaatst: 10 december 2019 Ik doe ook graag mee. Leuke keuze een peperwedstrijd. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik wacht de PB af om te horen waar ik mijn bijdrage kan storten. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tielse flipje Geplaatst: 10 december 2019 Share Geplaatst: 10 december 2019 Ik doe ook mee, over de helft! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eefjes-Moestuin Geplaatst: 10 december 2019 Share Geplaatst: 10 december 2019 Een antwoord:Dit is het wedstrijdtopic, de vooruitgang wordt hier geplaatst. Dus niet in het pepers en paprikatopic.Er wordt geen ander topic hiervoor geopend. Luid en duidelijk, dank voor je antwoord. Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
willemGN Geplaatst: 11 december 2019 Share Geplaatst: 11 december 2019 Als ik iets verder dan mijn brievenbus kijk, is mijn wedstrijdpakket onderweg (Met dank aan de PostNL app) Quote [*] Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 11 december 2019 Auteur Share Geplaatst: 11 december 2019 Oeps, dat handschrift komt me bekend voor. Dat zit zo: na de eerste in drie kleuren geprinte envelop (die gelukt is, één van de deelnemers zou deze moeten hebben) liep de printer vast om daarna elke dienst te weigeren tot nu toe. En met de hand schrijven doe ik al heel lang niet meer... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ADOPEG Geplaatst: 11 december 2019 Share Geplaatst: 11 december 2019 Ik had het nog niet zo duidelijk aangegeven, maar ik wil ook graag meedoen. Quote ~ Vita rosa est ~ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 11 december 2019 Auteur Share Geplaatst: 11 december 2019 Heus wel duidelijk genoeg aangegeven maar daar had ik duidelijk overheen gekeken... PB is onderweg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Krikke83 Geplaatst: 11 december 2019 Share Geplaatst: 11 december 2019 Hier zijn de zaadjes ook toegekomen. Let the games begin Iedereen veel succes! Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 11 december 2019 Auteur Share Geplaatst: 11 december 2019 *mededeling* Vanwege het gebruik van decemberzegels blijkt de zending in Nederland wat langer onderweg te zijn deze maand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
TomP Geplaatst: 11 december 2019 Share Geplaatst: 11 december 2019 Zaadjes in goede orde ontvangen. Zaten mooi verpakt in een gepersonaliseerde handgeschreven omslag Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
willemGN Geplaatst: 11 december 2019 Share Geplaatst: 11 december 2019 De enveloppe zat vandaag bij de post. Dank je wel:) Quote [*] Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 11 december 2019 Share Geplaatst: 11 december 2019 Zaadjes hier ook binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.