Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Teeltwedstrijd 2020: peper - wedstrijdtopic

HuubvG

Aanbevolen berichten

Een antwoord:

Dit is het wedstrijdtopic, de vooruitgang wordt hier geplaatst. Dus niet in het pepers en paprikatopic.

Er wordt geen ander topic hiervoor geopend.

Als alles in dit topic wordt geplaatst is het handig om alvast een paar berichten vanuit het nieuwe topic peper topic 2020 naar dit topic te verplaatsen en in het nieuwe topic peper 2020 een bericht te plaatsen dat alles hier moet worden geplaatst.

aan alle deelnemers:

let op deze peper vormt hoge planten die ondersteuning nodig hebben!

120 tot 150 cm hoge planten zijn echt geen uitzondering!

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gedachten hierover: je bent vrij om in het peper en paprika topic 2020 ook deze peper te bespreken, naast de andere pepers en paprika's die je zoal teelt.

Andersom is het de juiste gang van zaken dat áls je met de wedstrijd meedoet, je (ook) dit wedstrijdtopic gebruikt (maar alléén voor de wedstrijdpepers).

Maar dat lijkt me voor de meeste deelnemers toch wel duidelijk. Het staat zelfs in het wedstrijdreglement:

- lees en kijk mee en reageer regelmatig mét foto's

- vragen, antwoorden, opmerkingen en tips kunnen in het wedstrijdtopic geplaatst worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste bericht op pagina 1 is bijgewerkt, hopelijk duidelijker en vollediger. Dit na een aantal vragen en opmerkingen in het wedstrijdtopic. Uiteraard is niets aan de regels veranderd. Wellicht handig het nog eens door te lezen.

Het tweede bericht met de deelnemerslijst wordt regelmatig bijgewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, dat handschrift komt me bekend voor.

Dat zit zo: na de eerste in drie kleuren geprinte envelop (die gelukt is, één van de deelnemers zou deze moeten hebben) liep de printer vast om daarna elke dienst te weigeren tot nu toe.

En met de hand schrijven doe ik al heel lang niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...