Ga naar inhoud

Waar te koop; grotere hoeveelheid bloembollen

Aanbevolen berichten

https://www.amsterfarm.nl/mps-certificering

Hier staat dit:

Ook alle Amsterfarm bloembollen zijn niet behandeld met neonicotinoiden. Om in te spelen op de behoefte van de klanten, of de klant van de klant die hierom vragen, gebruikt Amsterfarm op de kwekerij geen gewasbeschermingsmiddelen met deze werkzame stoffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wilde ook de rembrand en wilde de verzendkosten delen met de buurt, dus 6 dozen besteld moest ik ook 6 X 6 euro verzendkosten betalen uiteindelijk naar wat heen en weer gemail mocht het voor de helft. hahaha dus eindelijk was ik eruit, wil ik gisteren bestellen jaaaahhhhhoooor  te laat uitverkocht.

😁😁😁 en die monet vind ik niet mooi dus die wil ik niet.

hihihi komt ervan als je zon kniepert bent als ik. Nu 5 buurtjes teleurstellen🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Nasuada zei:

😁

hihihi komt ervan als je zon kniepert bent als ik. Nu 5 buurtjes teleurstellen🥴

https://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/bloembollen-en-zaden/m1593736356-aanbieding-500-tulpenbollen-voor-maar-25-euro.html?c=6e587dd5f2c5ef9079058d1faeba90f4

Hier heb ik ook besteld. Mooie bollen geleverd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 maanden later ...
  • 1 maand later ...
  • 2 weeks later...

De Rembrandtulpen kwamen net in bloei toen het slechte weer eraan kwam. Even was ik bang dat ze allemaal verschrikkelijk zouden verregenen in weer en wind en hagelbuien. Maar ze doen het fantastisch! Ik vind ze er heel mooi uit zien. 250 stuks is trouwens niks in een flinke tuin 😆

20210505_133421~2.jpg

20210505_132353.jpg

aangepast door Arja
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later ...
  • 3 weeks later...
  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...