mmluc Geplaatst: 15 september 2019 Share Geplaatst: 15 september 2019 Hallo allemaal, Mijn naam is Luc, sinds 3 jaar woon ik samen met mijn vrouw (en hebben we inmiddels een zoontje) in Houten met in de tuin rond het huis een siertuin, makkelijke moestuin, een aantal fruitstruiken en een aantal fruitbomen. De moestuin is 2 jaar geleden aangelegd en is op basis van de het makkelijke moestuin concept gebaseerd (square foot gardening). Naast de moestuin hebben we een kippenhok/ren. Achter de tuin is ook een stuk gemeente grond in eigen beheer welke we "de wal" noemen. De tuin is niet heel groot maar ook niet klein. Ik probeer er ook een klein beetje een voedselbos van te maken door de komende tijd wat extra bomen te planten. En een aantal struiken zoals hazelnoot op de gemeentegrond. Op zoek naar informatie over voedselbossen en permacultuur kwam ik dit forum tegen en heb ik me aangemeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rorror Geplaatst: 16 september 2019 Share Geplaatst: 16 september 2019 Welkom! Mooie tuin. Leuke verhoogde square foot bedden.Zijn de hazelnoot struiken echt nodig? Bij mij in de gemeente staan ze eigenlijk bijna wel in elk stuk groen, waardoor je ze niet zelf hoeft te planten. Dus even een rondje lopen en je hebt zo een zakje vol. Kan je aan huis wat echte fruit boompjes neerzetten. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 16 september 2019 Share Geplaatst: 16 september 2019 Welkom Luc!Gave tuin hebben jullie zeg, te gek! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 16 september 2019 Share Geplaatst: 16 september 2019 Mooie tuin hoor! Welkom hier en prachtig idee dat voedselbos. Groene groetjes en tuinier ze Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 17 september 2019 Share Geplaatst: 17 september 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dave666 Geplaatst: 17 september 2019 Share Geplaatst: 17 september 2019 Welkom, mooie tuin !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 17 september 2019 Share Geplaatst: 17 september 2019 Welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.