Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi hoi,

Omday wij regelmatig bezoek krijgen van damherten in de (moes) tuin, wil ik schrikdraad spannen

Ben Al uren aan het zoeken op internet. Over de vraav

Hoeveel joule klap heb ik nodig?? De ene site geeft 1 aan de ander 6 en de ander weer 2 a 3.

Ik heb ook 2 kleine honden(4.5 kg) die moeten niet sterven van de klap, als że er een keer aan mlchyen komen!

Iemand enig idee?

Geplaatst:

Moet je dan een apparaat kopen op die sterkte?

Wij hadden vroeger op de volière ook schrikdraad tegen katten, op het apparaat zat toen een regelknop voor de sterkte.

Vroeger ook wel eens per ongeluk op schrikdraad geplast... geen aan rader om te doen. En dat schrikdraad is om de koeien tegen te houden.

Het is ook zo dat het maar een korte stroom stoot is, dus dieren blijven er niet tegen aan, en juist langdurig verkrampen en vasthouden kan je dood aan gaan.

Geplaatst:

Volgens mij is bij herten vooral de hoogte van het hel van belang aangezien herten vrij goed kunnen springen. Hekwerk met bovenop schrikdraad lijkt me dan geschikt. Ben je ook van het probleem van honden tegen de schrikdraad aan verlost.

Geplaatst:

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...