geedee Geplaatst: 31 juli 2011 Share Geplaatst: 31 juli 2011 LIJKT ME EEN LEUK TOPIC: Wat hebben jullie allemaal al eens gekunsteld? De aftrap: Meloenkunst! (is niet van mezelf hoor, maar vond het wel 'inspiring" ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 31 juli 2011 Share Geplaatst: 31 juli 2011 (is niet van mezelf hoor, maar vond het wel 'inspiring" )Ook niet zelf gekunsteld . Een kunstwerkje en dan ook nog eens door de natuur zelf gemaakt . Geen fototruc maar een peper met de engelse benamimg peter pepper . Maar ja ... waar het nu eigenlijk op lijkt ? Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst: 1 augustus 2011 Tja frans...geen idee Deze vond ik ook leuk: Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 1 augustus 2011 Share Geplaatst: 1 augustus 2011 http://www.smosh.com/smosh-pit/photos/20-tasty-video-game-bento-boxes Niet alleen fruit, wel erg leuk! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 1 augustus 2011 Share Geplaatst: 1 augustus 2011 (aangepast) Zelfportret... 4 augustus 2011 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jooze Geplaatst: 1 augustus 2011 Share Geplaatst: 1 augustus 2011 Whaha fantastische exemplaren zie ik langs komen!Welke ik wat pompoenen betreft fantatisch vindt is het kotsende exemplaar (kon ff geen foto vinden). Als het me ooit luykt een echt goede pompoen te oogsten ga ik het zeker proberen Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
manolito Geplaatst: 4 augustus 2011 Share Geplaatst: 4 augustus 2011 Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst: 4 augustus 2011 vooral die suicidle citroen Hele leuke zijn dat Manolito zelfgemaakt? nog 2 leuke: Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Guus D Geplaatst: 4 augustus 2011 Share Geplaatst: 4 augustus 2011 Vooral die appel als wereld ziet er mooi uit! Quote Omdat het kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dennis29 Geplaatst: 4 augustus 2011 Share Geplaatst: 4 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 4 augustus 2011 Share Geplaatst: 4 augustus 2011 Zelfportret...Je lijkt op mijn schoonmoeder... Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 4 augustus 2011 Share Geplaatst: 4 augustus 2011 Kind!! Dat je me toch herkend hebt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 5 augustus 2011 Share Geplaatst: 5 augustus 2011 Kind!! Dat je me toch herkend hebt... Mijn schoonmoeder herkent nog geen computer als ze er over struikelt... Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
manolito Geplaatst: 5 augustus 2011 Share Geplaatst: 5 augustus 2011 Hele leuke zijn dat Manolito zelfgemaakt? nee, allemaal van internet gejoept Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 5 augustus 2011 Share Geplaatst: 5 augustus 2011 Kind!! Dat je me toch herkend hebt... Mijn schoonmoeder herkent nog geen computer als ze er over struikelt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
manolito Geplaatst: 5 augustus 2011 Share Geplaatst: 5 augustus 2011 Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
manolito Geplaatst: 5 augustus 2011 Share Geplaatst: 5 augustus 2011 Hannibal apple Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
manolito Geplaatst: 5 augustus 2011 Share Geplaatst: 5 augustus 2011 Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dennis29 Geplaatst: 6 augustus 2011 Share Geplaatst: 6 augustus 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 26 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst: 26 oktober 2011 Ideetje voor Halloween?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Share Geplaatst: 15 december 2011 (aangepast) Deze hoort eigenlijk bij kunst van groenten...kwam m tegen op internet.... Mooi Moestuinieren toch? 17 december 2011 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Olive Geplaatst: 15 december 2011 Share Geplaatst: 15 december 2011 En dan zijn er nog mensen die zeggen dat 'sier' en 'moes' niet samen gaan. Quote If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
manolito Geplaatst: 16 december 2011 Share Geplaatst: 16 december 2011 Sier en moes gaat prima samen! gave foto, een sla-rivier : ) Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dennis29 Geplaatst: 17 december 2011 Share Geplaatst: 17 december 2011 Grappig! Alleen moet je dan wel erg van sla houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 17 december 2011 Share Geplaatst: 17 december 2011 En dan zijn er nog mensen die zeggen dat 'sier' en 'moes' niet samen gaan. "Lui" en "moes" is dan wel weer een moeilijke combinatie. Daarom hier ook geen moestuin Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.