Stan Geplaatst: 18 april 2019 Geplaatst: 18 april 2019 Hoi heel last minute. Ik zoek nog een kluitjespers Zoek je iets waarvan je denkt: Dat heeft Stan vast wel? Roep maar dan. Ik kan stekken maken van pepermunt, spearmint en salie.Ik kan eventueel wat wietolie mee gaan nemen(niet heel sterk maar werkt beter dan cbd olie).Pepers zijn best nog klein maar heb wel grappige soorten zoals echt super mild en echt heter dan de reaper(slechts enkele). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 18 april 2019 Geplaatst: 18 april 2019 Heb een x4 kluitjespers in de aanbieding.interesse in wat leuke pepers Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Stan Geplaatst: 18 april 2019 Auteur Geplaatst: 18 april 2019 @Kruidenvrouwtje deal. Welke zijn in jouw ogen leuk? Hoe heet? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Tanja65 Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Ik heb wel belangstelling voor een stekje spearmint en een stekje pepermunt. Zie je nog iets bij mij wat je leuk lijkt? Je kunt alleen vanochtend nog reageren, daarna gaat alles de auto in en mee naar de camping Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Stan heb jij iets van deze zaden of zo?Habanero orange, Big sun, Trinidad perfume Quote
Tanja65 Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Je krijgt van mij de citroenmelisse! Doe jij mij stekjes spearmint en pepermunt? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Stan Geplaatst: 19 april 2019 Auteur Geplaatst: 19 april 2019 Ja komt goed. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Ik laat me graag verassen door de peper expert Ben zelf een beginnende peper eter. Smaak is belangrijker zonder dat je er gelijk een vlammenwerper bij nodig hebt. Maar ook hete soorten zijn leuk om te drogen etc Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
appelvrouw Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Ja hier interesse in wat olie Stan. Ik heb helaas geen kluitjespers. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 19 april 2019 Geplaatst: 19 april 2019 Deze staat over https://www.vreeken.nl/809517-tafelpottenpers-pots Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
donaldk Geplaatst: 20 april 2019 Geplaatst: 20 april 2019 Hoi heel last minute. Ik zoek nog een kluitjespers Zoek je iets waarvan je denkt: Dat heeft Stan vast wel? Roep maar dan. Ik kan stekken maken van pepermunt, spearmint en salie.Ik kan eventueel wat wietolie mee gaan nemen(niet heel sterk maar werkt beter dan cbd olie).Pepers zijn best nog klein maar heb wel grappige soorten zoals echt super mild en echt heter dan de reaper(slechts enkele). Hoi Stan mijn vensterbank en de rest staat nog vol met de rotzooi van afgelopen seizoen, totaal geen kracht gehad het netjes op te ruimen =verwerken, zaaien ging dit jaar dus niet, dus mocht je wat peperplantjes over hebben, die hele hete (dat zijn die twee soorten waar we het vorig jaar over hadden?) en medium (sterkte lemon drop thai sun, kom hoe heet die klassieke 100K scoville Cayenne nou, oh ja ring of fire enzovoorts)? Wat is de rest van het grappige? Donald Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
donaldk Geplaatst: 20 april 2019 Geplaatst: 20 april 2019 Ik laat me graag verassen door de peper expert Ben zelf een beginnende peper eter. Smaak is belangrijker zonder dat je er gelijk een vlammenwerper bij nodig hebt. Maar ook hete soorten zijn leuk om te drogen etc Let dan wel op met de dosering, ik had zo snel even geen Thai Sunpoeder meer en ook nog mildere Penis Pepper busje was zo goed als leeg, dus ik een heel klein beetje (oude) Butch-T of was het Infity poeder in de plakjes kipborstfilet, zelfs voor mij was het niet lekker meer. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Tanja65 Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 Stan had ik vandaag nou van jou die pepers in een zakje? Wil je me nog een keer vertellen wat er in zat want ik heb het niet opgeschreven Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.