Moestuintjie Geplaatst: 7 februari 2019 Share Geplaatst: 7 februari 2019 Hoihoi mede moestuinders! lang geleden weer... Hoe is het met jullie? Ik heb even een aantal kleine vraagjes, ik wil namelijk deze zomer galiameloen/Cantaloupe gaan kweken. Nu was mijn vraag hoe doe ik dat het best? en wanneer moet ik beginnen te zaaien, en wat/hoeveel ruimte nemen deze in beslag als ik ze laat klimmen? en welke verzorging/voeding/bescherming hebben deze nodig? wellicht kunnen jullie mij helpen, want met meloen heb ik totaal geen ervaring. ooit eens een watermeloenplantje gekocht maar deze was met de week dood zo zonde.. In iedergeval alle tips/trucs etc zijn welkom! Heel erg bedankt! Groetjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 7 februari 2019 Share Geplaatst: 7 februari 2019 Hai. Als ik rechtsboven in het zoekvenster de woorden intype : meloen kweken krijg je een pagina met allemaal bestaande topics over het kweken van de meloen. : search/gsearch_body.html?q=meloen%20kweken%20 Misschien kun je daar een topic uitzoeken waar je je vraag kunt stellen ? Waarschijnlijk dat ook een aantal topics al heel wat antwoorden geven op je vragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.