ValeriePlantje Geplaatst: 11 januari 2019 Share Geplaatst: 11 januari 2019 Hoi iedereen, Mijn naam is Valerie en ik woon in West Vlaanderen. Jaren geleden had ik al een moestuintje, wat een aardige opbrengst bracht. Deze keer wil ik het proberen in onze stadstuin, maar dan wel in de zogenaamde moestuinbakken. Hier heb ik geen ervaring mee, dus benieuwd wat het zal worden. Bedoeling is om zowel groenten, kleinfruit als bloemen en kruiden te gaan kweken en deze samen te gaan integreren in onze tuin. Komt nog bij dat er hier ook nog 7 miauwende deugnieten in de tuin rondlopen en spelen, dus kan nog boeiend worden. Ook kleine experimentjes ga ik niet uit de weg. Vandaag al begonnen met pitjes van bloedappelsien en citroen te laten voorkiemen, dadel en litchee volgen nog. Verder ben ik bezig met het plannen van wat ik wil zaaien en planten en de virtuele indeling van de beschikbare plaats.Zoals je op onderstaande foto's kan zien, ligt de tuin er nog heel erg leeg en troosteloos bij. GroetjesValerie Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
west Geplaatst: 11 januari 2019 Share Geplaatst: 11 januari 2019 Welkom! Mooie bakken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 11 januari 2019 Share Geplaatst: 11 januari 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ValeriePlantje Geplaatst: 11 januari 2019 Auteur Share Geplaatst: 11 januari 2019 Merci Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 11 januari 2019 Share Geplaatst: 11 januari 2019 Welkom Valerie!Prachtig tuintje en hele mooie bakken! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 11 januari 2019 Share Geplaatst: 11 januari 2019 Welkom, Tuinieren in een tuin is vaak wat moeilijker zeker zo pal naast een schutting.Gelukkig heb je al ervaring. Succes! Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 12 januari 2019 Share Geplaatst: 12 januari 2019 Welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 12 januari 2019 Share Geplaatst: 12 januari 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 13 januari 2019 Share Geplaatst: 13 januari 2019 Welkom hier! Je bent al perfect voorbereid op het moesseizoen. Ik vind het erg veelbelovend i.p.v. troosteloos hoor. Succes en veel plezier straks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ValeriePlantje Geplaatst: 21 januari 2019 Auteur Share Geplaatst: 21 januari 2019 Bedankt iedereen.Al heel wat gelezen hier op het forum en al heel wat nuttige tips opgeslagen in mijn bovenkamer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.