Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2019

Mellie

Aanbevolen berichten

Zowel de Japanse feestmaal van Erna als de aspergemaaltijd van Mylena klinken heerlijk.

Hier aan de Turkse yoghurtsoep, want kwam een emmertje yoghurt tegen wat al op had moeten zijn. Niet dus. Perfect doel voor zure yoghurt, anders ook zo zonde en het was heerlijk. Met kikkererwten en rijst als vulling en een zelfgemaakte eitje als binding.

2547fb6c0b9a4520341ffdc5e7f01ab3.jpg

Erna gevulde paprika en aardappel met eigen kruiden en tomatenpuree, met wederom heel veel yoghurt. Vers gemaakte niet zure

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij aten stamppot eeuwige moes.

Super Indy! Heb je zoveel eeuwig moes staan dat je er een stamppot mee kan maken?

Wij hebben de kleinkids genept door ze zogenaamd stamppot van andijvie voor te zetten maar ze kregen eigenlijk stamp van raapstelen, postelein en little gem sla. Smaakte super met gebraden BBQ worstjes van de veldvarkens alles schoon op

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelfs nog wat over , de plant was voor de winter al redelijk groot,en ik heb m neergelegd, zodat bij hevige vorst ik m wat af kon dekken. Maar hij herpakte geweldig, dus de bovenste top kon er uit,en was gelijk goed voor stekken, en een heerlijke maal.

Vanavond aten we (weer) snijbiet.Ditmaal op/in een quiche. Ik heb echt nog veel snijbiet staan,en het gaat maar door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ziet er netjes uit, ik ga m morgen even maken, lekker voor bij de bbq van de zomer. Wij eten vandaag sla uit eigen tuin, met toevoegingen,klaargemaakt op Jamie zijn wijze. Samen met gebakken aardappels met rozemarijn, en vis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkerrr! Ik vind de komkommers die nu te koop zijn trouwens niet erg lekker misschien smaken ze warm bereid beter.

Wij aten een fikse berg asperges gewokt met een theelepel van Mellie s moeder tomatenpuree, rode pesto en verse knoflook en dat alles gemengd met volkomen speltpasta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zometeen chili sin carne met eigen witte bonen en paprikas van Charly uit de vriezer. Ook de tomatenpuree van Mellies moeder doet weer mee. En een potje verse muntthee staat te trekken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet uit mijn tuin maar uit de tuin voor het volk (het Plantsoen).

Zwavelzwam!

Heerlijk jong en sappig...

Gewoon in plakjes met zout en peper gebakken in olie (liever met roomboter maar die was op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...