Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen

Daph

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Daphne en woon in Amsterdam. Helaas heb ik hier geen tuin, maar ik wil me meer gaan verdiepen in leuke en originele manieren om mijn kleine stads-appartementje toch wat groener en levendiger te maken. Tips om binnen planten te houden, die rekening houden met beperkte ruimte zijn dan ook meer dan welkom .

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Daphne!

Ook met een kleine ruimte kun je natuurlijk lekker tuinieren. Waar ligt je voorkeur?

Groente, fruit, kruiden? Zeker kruiden zijn echt super makkelijk namelijk om bij een kleine ruimte toch goed te onderhouden.

Waar een wil is, is een weg!

Dankjewel!

Kruiden zijn inderdaad praktisch, dus dat zeker! Groente en fruit wil ik ook erg graag mee aan de slag, maar dat moeten dan plantjes zijn die relatief klein blijven. Ik weet zelf niet zo goed wat wat dat betreft goede plant keuzes zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt sowieso beginnen met tuinkers natuurlijk Kleiner dan dat wordt het 'm niet

Kropje sla kun je doen in een kleine ruimte, makkelijk te telen en zeker ook met beperkte ruimte een mogelijkheid.

Verder kun je kijken naar Veldsla, Meirapen, Radijs, Zilveruien, enz.

Ook kun je natuurlijk telen in potten, dan houd je het ook klein: Paprika, tomaten, etc.

Succes, en laat je even weten wat het gaat worden, ben benieuwd!

Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...